نوشته شده توسط : لیلا

لیزر موهای زائد چرا انجام می شود؟

حذف موهای زائد با لیزر برای کاهش موهای ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد. مکان های درمانی رایج عبارتند از پاها، زیر بغل، بالای لب، چانه و خط بیکینی. با این وجود، می توان موهای ناخواسته را تقریبا در هر منطقه، به جز پلک یا اطراف آن، درمان کرد.

رنگ مو و نوع پوست بر موفقیت لیزر مو تاثیر می گذارد. اصل اساسی این است که رنگدانه مو، اما نه رنگدانه پوست، باید نور را جذب کند. لیزر می تواند به فولیکول مو آسیب برساند و از آسیب دیدن پوست جلوگیری شود. بنابراین، یک کنتراست بین مو و رنگ پوست – موهای تیره و پوست روشن- بهترین نتیجه را به ارمغان می آورد.

خطر ایجاد آسیب به پوست در مواقعی که بین مو و رنگ پوست کنتراست کم وجود دارد است، اما پیشرفت تکنولوژی لیزر باعث شده است که لیزر مو برای افرادی که پوست تیره تر دارند نیز پاسخگو باشد. حذف موی لیزر برای رنگ مویی که نور را به خوبی جذب نمی کند مثل: خاکستری، قرمز، بور و سفید اثر کمتری دارد. با این حال، گزینه های درمان لیزر برای موهای رنگی در حال توسعه یافتن هستند.

 

حذف موهای زائد با دستگاه دایود

 

دایود چیست؟

دایود از تکنولوژی نیمه هادی استفاده می کند که پرتوهای منسجم نور را در محدوده ویزیبل (قابل مشاهده) و مادون قرمز تولید می کند و با استفاده از یک پرتو نور با طیف باریک کروموفور خاص در پوست را هدف قرار می دهد. در مقایسه با دیگر سیستم های لیزر مانند روبی و الکساندر، طول موج ۸۰۰ نانومتری لیزر دایود، عمیق ترین سطح نفوذ و جذب ملانین برتر را ارائه می دهد. این ویژگی های منحصر به فرد، دایود را مناسب ترین تکنولوژی برای حذف موهای لیزر می کند و امکان درمان ایمن و موثر انواع پوست و مو را در تمام مناطق بدن فراهم می آورد.

 

دستگاه دایود چگونه کار می کند؟

دایود از اصل فوتوترمولیز انتخابی (اختصار SPTL) استفاده می کند تا کروموفورهای خاصی را در پوست، مثل ملانین یا خون مورد هدف قرار دهد. لیزرها به وسیله گرمای انتخابی کروموفورها را گرم می کنند و در نتیجه بافت های اطراف آن آسیب نمی بینند. برای مثال، هنگام مواجهه با موهای ناخواسته، ملانین موجود در فولیکولهای مو مورد هدف قرار میگیرد و آسیب می بیند که منجر به اختلال رشد و بازسازی مو می شود. دایود می تواند با تکنولوژی خنک کننده یا سایر روش های کاهش درد که باعث بهبود کارایی و راحتی بیمار می شود، تکمیل شود.

 

حذف موهای زائد با دستگاه دایود

 

معرفی دستگاه لیزر دایود

دستگاه حذف موهای زائد دایود، لیزری است که یک پرتو شدید از نور بسیار متمرکز تولید می کند. پرتو لیزر به خوبی توسط رنگدانه در فولیکول های مو جذب می شود. در طی این روش، پالس های لیزری برای کسری از ثانیه، اجازه می دهد مو انرژی جذب کرده و گرم شود. همانطور که حرارت یافته و گرم می شود، ساقه و پیاز مو آسیب دیده که به طور قابل توجهی مانع از توانایی آن در رشد دوباره می شود. و با اندازه بزرگ نقطه، این روند به طور همزمان چندین فولیکول مو را درمان می کند، و درمان را بسیار سریع تر از IPL های سنتی و سایر گزینه های حذف مو می کند.

  • کوتاه بودن زمان درمان

با دایود، نسبت به IPL یک منطقه بزرگتر را می توان در یک زمان کوتاه درمان کرد. لیزر دایود معمولا ۴ برابر سریعتر از تکنولوژی IPL است و درد بسیار کمتری نسبت به اپیلاسیون یا الکترولیز دارد.

  • بیشترین راحتی

حذف موهای زائد با دایود یک روش کم خطر است که کمترین حس ناراحتی را ایجاد می کند. دستگاه آن یک خنک کننده پوستی را در طول درمان فراهم می کند که به شدت “درد” احساس شده توسط مشتری را کاهش می دهد.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی دستگاه دایود کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دستگاه دایود , حذف موهای زائد , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

میکرودرم ابریژن معمولا حدود یک ساعت طول می کشد و توسط یک متخصص مراقبت از پوست انجام می شود، که ممکن است تحت نظارت پزشک باشد یا نباشد.

استفاده از بیهوشی یا بی حسی برای میکرودرم ابریژن ضروری نیست.

در جلسه درمانی، شما روی یک صندلی نیمه خوابیده نشسته اید. درمانگر شما از یک دستگاه دستی برای تمیز کردن ذرات و یا لایه خارجی پوست در مناطق مورد نظر استفاده خواهد کرد. در پایان درمان، مرطوب کننده و همچنین کرم های ضد آفتاب به پوست شما اعمال خواهد شد.

میکرودرم ابریژن برای اولین بار توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده در سال ۱۹۹۶ تأیید شد. از آن به بعد، صدها دستگاه میکرو ابریژن تولید شده اند.

 

اقدامات لازم قبل از انجام میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی است. برای آمادگی انجام این روش، کارهای بسیار کمی لارم است که باید انجام دهید.

ایده خوبی است که در مورد مشکلات پوستی خود با یک متخصص پوست بحث کنید تا بدانید که آیا میکرودرم ابریژن مناسب شما است یا خیر. هر گونه رویه های زیبایی و عمل جراحی، و همچنین آلرژی و شرایط پزشکی را مورد بحث قرار دهید.

ممکن است از شما خواسته شود که برای مدت حدود یک هفته قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب، کرم های برنز کننده و وکس اجتناب کنید. همچنین ممکن است توصیه شود که  از کرم های لایه بردار و ماسک حدود سه روز قبل از درمان استفاده نکنید.

قبل از شروع مراحل، آرایش را پاک کنید و صورت خود را تمیز کنید.

 

میکرودرم ابریژن چیست، روش انجام و عوارض جانبی

 

روش ها

روش های مختلفی برای انجام این روش براساس دستگاه خاص مورد استفاده وجود دارد:

 

  • دست ابزار الماس-سر(Diamond-tip hand piece)

دست ابزارهای الماس سر به طوری طراحی شده است که به آرامی سلول های مرده پوست را بتراشد و در همان زمان، پوست تراشیده شده را بلافاصله می مکد.

عمق سایش ممکن است تحت تأثیر فشار روی دستگیره و همچنین مدت زمان مکش روی پوست قرار گیرد. این نوع از اپلیکاتور میکرومبراسیونی به طور کلی در مناطق حساس چهره مانند نزدیک به چشم استفاده می شود.

 

  • میکرودرم ابریژن کریستال (Crystal microderm abrasion)

میکرودرم ابریژن کریستالی از یک دست ابزار کریستالی که  کریستال با غلظت مناسب را اسپری می کند، استفاده می کند تا لایه های بیرونی پوست را بتراشد. مانند دست ابزار الماس-نوک، سلول های مرده فورا مکیده می شوند.

انواع مختلف کریستال هایی که ممکن است استفاده شوند عبارتند از اکسید آلومینیوم و بی کربنات سدیم.

 

هیدرودرم ابریژن یک روش جدیدتر است. این روش شامل ترکیبی از آنفوزیون پوستی همزمان و لایه برداری بدون کریستال می باشد. کل پروسه تولید کلاژن را تحریک می کند و جریان خون پوست شما را حداکثر می کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی میکرودرم ابریژن کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: میکرودرم ابریژن , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

چگونه کاهش وزن سریع داشته باشیم

پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید

وعده های غذایی شما می بایست شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی، سبزیجات و مقدار کمی کربوهیدرات باشد.

وعده های غذایی به این ترتیب به طور خودکار مصرف کربوهیدرات شما را به میزان توصیه شده ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز کاهش می دهد.

منابع پروتئین

  • گوشت: گوشت گاو، مرغ، بره و غیره
  • ماهی و غذاهای دریایی: ماهی قزل آلا، ماهی سالمون، میگو و غیره
  • تخم مرغ: تخم مرغ کامل با زرده بهترین هستند.

اهمیت مصرف مقدار زیادی از پروتئین نمی تواند نادیده گرفته شود. مصرف پروتئین سوخت و ساز بدن را ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز افزایش می دهد.

رژیم های دارای پروتئین بالا همچنین می توانند میل و افکار وسواسی در مورد غذا را به میزان ۶۰ درصد کاهش دهند و میل شما برای مصرف اسنک های شبانه را به نصف کاهش دهند و احساس سیری کافی برای شما ایجاد کنند و به طور خودکار ۴۴۱ کالری کمتری در روز مصرف می کنید – فقط با اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی.

پروتئین هنگامی که بحث کاهش وزن است، پادشاه مواد مغذی است.

  • سبزیجات کم چرب
  • کلم بروکلی
  • گل كلم
  • اسفناج
  • گوجه فرنگی ها
  • کلم برگ
  • جوانه های کلم بروکسل
  • کلم
  • برگ چغندر
  • کاهو
  • خیار

بدون نگرانی بشقاب خود را با این سبزیجات کم کربوهیدرات پر کنید. شما می توانید مقدار زیادی از این سبزیجات را بدون تجاوز از ۲۰-۵۰ کربوهیدرات خالص در روز بخورید.

رژیم غذایی که بیشتر بر پایه گوشت و سبزیجات قرار دارد حاوی تمام فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است که شما برای سالم ماندن به آن نیاز دارید.

منابع چربی

  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • روغن آووکادو
  • کره

در روز ۲-۳ وعده غذایی بخورید. اگر بعدازظهر احساس گرسنگی می کنید، یک وعده غذایی چهارم اضافه کنید.

از خوردن چربی نترسید زیرا تلاش برای انجام هر دو رژیم کم کربوهیدرات و کم چربی بطور همزمان یک دستور غذایی است که شکست می خورد. این کار باعث می شود شما احساس بدبختی کنید و برنامه را رها کنید.

خلاصه

هر وعده غذایی را از یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات کم کالری پر کنید. اینکار شما را در محدوده ۲۰-۵۰ گرم کربوهیدرات قرار داده و به میزان قابل توجهی میزان گرسنگی شما را کاهش می دهد.

 

 ۳ بار در هفته وزنه برداری کنید

ضروری نیست که حتما در این روش ورزش کنید، اما انجام ورزش توصیه می شود. بهترین گزینه این است که ۳-۴ بار در هفته به باشگاه بروید. گرم کنید و وزنه بلند کنید. اگر به تازگی رفتن به باشگاه را شروع کرده اید، از مربی مشاوره بگیرید.

با بلند کردن وزنه، شما کالری زیادی را می سوزانید و وزنه برداری مانع از کاهش متابولیسم بدن شما می شود، که یکی از عوارض جانبی رایج در هنگام کاهش وزن است.

مطالعات بر روی رژیم های کم کربوهیدرات نشان می دهد که حتی می توانید در هنگام از دست دادن چربی، مقداری عضله سازی داشته باشید.

اگر بلند کردن وزنه گزینه ی مناسبی برای شما نیست، تمرینات هوازی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری یا شنا کردن کافی است.

خلاصه

بهترین کار این است که تمرینات مقاومتی مانند وزنه برداری را انجام دهید. اگر وزنه برداری یکی از گزینه های مناسب برای شما نیست، تمرینات هوازی نیز موثر هستند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی کاهش وزن سریع کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: کاهش وزن سریع , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

لیپوساکشن چیست، انواع روش های تخلیه چربی

 

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن یک روش جراحی است که در آن چربی با تکنیک وکیوم از بخش های خاص بدن خارج می شود.  لیپوشیپ، که می تواند همراه با این جراحی اعمال شود، خطوط بدن را شکل می دهد. انواع لیپوساکشن که می توانند مستقل یا همراه با این روش جراحی مورد استفاده قرار گیرند، با توسعه فن آوری پزشکی توسعه یافته اند. به دلیل نگرانی های زیبایی، بیشتر از طرف زنان ترجیح داده می شود. با این حال، این نیز می تواند به دلایل پزشکی به مردان اعمال شود.

تفاوت بین Body sculpting, body contouring and liposhaping  :

ویژگی مشترک این سه این است که تنها هدف آنها شکل دهی به بدن است. تفاوت بین آنها عبارتند از:

  • Body sculpting: تناسب اندام و غیره. هدف آن فرم دهی به بدن با ورزش است.
  • body contouring: جراحی است که بعد از لاغری به خطوط بدن فرم می دهد.
  • Liposhaping( جراحی فرم دهی با چربی): در این روش که بر اساس لیپوساکشن است، بافت چربی در بدن با وکیوم گرفته می شود و برای شکل دادن به خطوط به قسمت های لازم انتقال می یابد. همچنین به عنوان لیپوپلاستی یا  liposculpturing شناخته می شود.

 

چرا لیپوساکشن انجام می شود؟

لیپوساکشن معمولا برای خارج کردن چربی های اضافی در برخی از قسمت های بدن که به علت ویژگی های ژنتیکی، تغذیه نامتعادل، بارداری تجمع یافته انجام می شود. همچنین می تواند در درمان اختلالات خاص مانند لیپودم (سندرم چربی دردناک) و ژنیکوماستی (رشد غیرطبیعی سینه در مردان) مورد استفاده قرار گیرد.

 

حذف چربی با لیپوساکشن و کاهش وزن

لیپوساکشن میزان سلول های چربی را در قسمت های خاص کاهش می دهد. مقدار چربی جدا شده به ظاهر قسمت و حجم چربی بستگی دارد. تغییرات کانتور معمولا تا زمانی که وزن شما ثابت باقی می ماند دائمی است. با این حال، لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست.

اکثر مردم با وجود نگرانی، لیپوساکشن انجام می دهند، اما برای وزن بیش از حد که می تواند با چاقی یا ورزش -رژیم داده شود، انجام نمی شود. همچنین  بی نظمی در سطح پوست مانند سلولیت یا چروک پوست را از بین نمی برد. ترک ها را حذف نمی کند. این یک عمل جراحی کشش پوست نیست. فقط با گرفتن چربی آن قسمت به بدن فرم می دهد.

 

لیپوساکشن برای چه افرادی انجام می شود؟

لیپوساکشن برای افرادی که به وزن هدف (۳۰٪ از وزن ایده آل) نزدیک هستند، افرادی که دارای پوست الاستیک هستند و افرادی که سیگار نمی کشند اعمال می شود. در اکثر بیماران کیسه های چربی در زیر پوست وجود دارد و اینها شامل چربی های احشایی نمی شود. (چربی احشایی نوعی چربی خطرناک بدن است که در حفره شکم شکل می گیرد و می تواند ارگان های مهم را احاطه کند.)

در این فرایند، ساختار پوست نیز مهم است زیرا در افرادی که پوست شل یا افتاده یا سلولیت دارند ، این روند می تواند مشکلات پوستی مانند چین و چروک ایجاد کند. از طرف دیگر افرادی که تن پوست خوب و الاستیک دارند، پوست بعد از عمل ممکن است صاف دیده شود. به همین دلیل، لیپوساکشن در افرادی که پوست سفت و وزن نرمال دارند، موفق تر است. نتایج طولانی مدت است و می تواند به حفظ وزن سالم کمک کند.

 

لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

  • قبل از عمل، جراح قسمتی که چربی از آن خارج می شود را نشان می دهد. علاوه بر این، برای مقایسه می توان از قبل وعمل عکس گرفت.
  • پس از بیهوشی، یک محلول مایع استریل تزریقی به محل مورد نیاز تزریق می شود.   از لیدوکائین (داروی بیهوشی) که درد را در این قسمت کاهش می دهد، اپی نفرین (داروهای آدرنالین)، که می تواند با تنگ شدن عروق خون از خونریزی جلوگیری کند، سرم فیزیولوژیکی (آب نمک) و بی کربنات استفاده می شود. این محلول پوست را بی حس و سخت می کند.
  • سپس یک برش کوچک روی پوست ایجاد می شود و یک کانول متصل به دستگاه وکیوم در این برش قرار می گیرد. لوله وکیوم برای شکسته شدن و جذب چربی به عقب و جلو حرکت می کند. مایع و خون اضافی نیز تخلیه می شوند.
  • پس از جراحی ممکن است این بریدگی ها برای جریان مایع بیش از حد (و جلوگیری از توسعه ورم) باز بماند.
  • پس از اتمام فرایند، قسمت مورد نظر بخیه زده شده و با باند بسیار محکم بسته می شوند.

 

انواع و تکنیک های لیپوساکشن

لیپوساکشن لیزری: در این روش پس از تزریق مایع به قسمت مربوطه، برای حذف چربی با نرم کردن از انرژی لیزر (امواج نور) با طول موج مشخصی استفاده می شود. انرژی لیزری، که با شکستن چربی ها آن را به حالت چسبناک در می آورد، با برش در قسمت مورد نظر و قرار دادن کانول متصل به کابل فیبر لیزری انجام می شود. پس از  عملیات خارج کردن چربی، یک طول موج جداگانه برای سفت کردن پوست استفاده می شود. بعد از جراحی، قرمزی، کبودی و تورم ممکن است با توجه به حساسیت پوست ایجاد شود.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیپوساکشن کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: لیپوساکشن , لاغری , تخلیه چربی اضافه , زیبایی اندام , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا
  • Dermaheal LL – ضد سلولیت، لیپولیز

 

 

شرح

درمان های حلال چربی از تزریق یک ماده طبیعی برای کمک به حذف چربی های سرسخت بدن که به راحتی توسط رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی روند، استفاده می نماید. درمان مزوتراپی چربی سوز برای کاهش میزان رسوبات چربی محلی، همراه با بازسازی و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست بسیار موثر است. مناطقی که با استفاده از تزریق درمان می شوند، عبارتند از: زانو، ران، باسن، شکم و غبغب. جهت افزایش اثر، این محصول می تواند با محلول Booster Body ترکیب شود.

ارائه

در هر بسته ۱۰ آمپول ۵ میلی لیتری

عناصر فعال

  • لسیتین هیدروژنه GF (فسفاتیدیل کولین) کارنیتین، اولیگوپپتید-۲  (CG-IGF1)
  • لسیتین هیدروژنه PT (فسفاتیدیل کولین) کارنیتین، دکاپپتید-۴ (CG-IDP2)

نحوه استفاده

۱ جلسه در هفته و یک آمپول برای هر جلسه

تاریخ انقضا

۲ سال از تولید

مهلت مصرف پس از باز شدن

برای ۵ روز در یخچال پایدار است

 

  • Dermaheal HL – محلولی برای درمان ریزش مو

 

 

شرح

مزوتراپی پیشگیری از ضد ریزش مو، به منظور بهبود ریزش مو و آلوپسی برای هم مردان و هم زنان بکار می رود. مزوتراپی، رشد مو را با احیای فولیکول های مو و افزایش گردش خون تحریک می نماید. مشکلات پوست سر را بهبود می بخشد و ضخامت و پرپشتی موها را افزایش می دهد. فولیکول های مو را تحریک و تقویت می کند. مزوتراپی همچنین رطوبت و مواد مغذی را به مو و پوست سر می رساند.

ارائه

در هر بسته ۱۰ آمپول ۵ میلی لیتری

عناصر فعال

  • GF اولیگوپپتید-۲  (CG-IGF1)، sh پولی پپتید-۱ (CGbFGF)، sh پولی پپتید-۹ (CG-VEGF)
  • مس تریپپتید-۱، ۱۴ ویتامین، ۲۴ اسیدهای آمینه، ۴ ماده معدنی، ۳ کوآنزیم، ۴ اسید نوکلئیک،

۲ عامل کاهش دهنده.

  • PT دکاپپتید-۴ (CG-IDP2)، استیل دکاپپتید-۳ (Rejuline)، اولیگوپپتید- (CG-Keramin1) 41،
  • مس تریپپتید-۱، ۱۳ ویتامین، ۲۴ آمینو اسید، ۵ ماده معدنی، ۴ کوآنزیم، ۴ اسید نوکلئیک،

نحوه استفاده

۱ جلسه در هفته و یک آمپول برای هر جلسه

تاریخ انقضا

۲ سال از تولید

مهلت مصرف پس از باز شدن

برای ۵ روز در یخچال پایدار است

 

  • Dermaheal SB – روشن کننده پوست

 

 

شرح

مزوتراپی روشن کننده پوست درماهیل برای کاهش و جلوگیری از هایپرپیگمنتیشن و مبارزه با لکه های سن به کار می رود. این فرمول حاوی آربوتین کپسوله شده و عصاره شیرین بیان است که با مهار آنزیم تیروزیناز به طور مؤثر از تبدیل L-DOPA به ائوملانین و فئوملانین جلوگیری می نماید. این محصول برای روشن کردن پوست و جلوگیری از هایپرپیگمنتیشن های آینده عمل می کند و پوستی نرم و صاف بر جای می گذارد.

مشکلات درمان شده:

  • آسیب های ناشی از آفتاب
  • لکه های آفتاب
  • کک و مک
  • تن پوست غیرهمگون

ارائه

در هر بسته ۱۰ آمپول ۵ میلی لیتری

عناصر فعال

  •  PTپنتاپپتید-۱۳ (CG-ASP) ، اولیگوپپتید (CG-TGP2) 34-، اولیگوپپتید (CG-Glamerin) 50-،
  • اسید اسکوربیک ۳-اتیل، آربوتین، عصاره ریشه شیرین بیان (Licorice)

نحوه استفاده

۱ جلسه در هفته و یک آمپول برای هر جلسه

تاریخ انقضا

۲ سال از تولید

مهلت مصرف پس از باز شدن

برای ۵ روز در یخچال پایدار است

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی مزوتراپی درماهیل کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مزوتراپی , درماهیل , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا
خانه  پوست  معرفی برند مزوتراپی BCN
 

معرفی برند مزوتراپی BCN

معرفی برند مزوتراپی BCN

حوزه تخصصی انستیتو BCN در زمینه مزوتراپی است. انستیتو BCN مجموعه ای از پزشکان و متخصصین سلامتی و زیبایی در سراسر جهان را با طیف وسیعی از محصولات مزوتراپی و تجهیزات لازم برای اعمال پیشرفته ترین درمان های مزوتراپی در بازار ارائه می دهد.

 

معرفی برند مزوتراپی BCN

 

دسته بندی محصولات BCN :

 

BCN CLASSIC

فرمول های اصلی مزوتراپی

محصولات BCN Classics، مواد تشکیل دهنده فعال خالص هستند، فرمولاسیون کیفیت دارویی به دقت انتخاب شده است. این محصولات استریل هستند (بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی)، بنابراین تحمل پذیری بالایی دارند. محصولاتی که در دسته کلاسیک قرار می گیرند می توانند به تنهایی استفاده شوند یا با محصولات دیگری از BCN کلاسیک و BCN کوکتل ترکیب شوند.

 

BCN COCKTAILS

ترکیب بی نظیر برای هر درمان

محصولات کوکتل BCN ترکیبی از مواد کاملا مطالعه شده و توسعه یافته به منظور استفاده از هم افزایی بین عناصر فعال متفاوت و افزایش اثرات آنها برای صورت و بدن است.

کوکتل های BCN می توانند به تنهایی استفاده شوند و یا با سایر محصولات از BCN Classics و BCN Cocktails ترکیب شوند. این محصولات استریل و بدون مواد نگهدارنده یا افزودنی هستند به طوری که دارای تحمل پذیری بالایی هستند. کوکتل های BCN در بطری های ۱۰ میلی لیتری آمپول بسته بندی می شوند، که ترکیب با سایر مواد فعال را تسهیل می کند.

 

BCN ADVANCED

مزوتراپی هوشمند

خط کوکتل-پپتید پیشرفته BCN محصولاتی را شامل می شود که اجزای اصلی آنها پپتیدهای نسل جدید هستند. پپتیدهای نسل جدید در همکاری با دیگر مواد فعال پیشرفته مانند کلاژن، اسید هیالورونیک، ویتامین ها و غیره عمل می کنند تا نتایج چشم گیری برای پوست و مو ایجاد نمایند.

پپتیدها مولکول هایی هستند که از یک زنجیره کوتاه آمینو اسیدهای شرکت کننده در یک توالی مشخص تشکیل شده، که عملکرد آنها را در داخل سلول تعیین می نماید. عملکرد اصلی آنها ارتباطات بین سلولی است، یعنی به عنوان پیامرسان در لایه های مختلف پوست برای انتقال اطلاعات بین سلول ها عمل کرده و بنابراین شیوه عملکرد این سلول ها را تغییر می دهند.

با افزایش سن، سیگنال های ارسال دستورالعمل به سلول ها برای ترمیم خود و تولید کلاژن و الاستین، که عاملی است که پوست را صاف، قوی و جوان نگه می دارد، خاموش می شوند. وظیفه اصلی پپتیدها این است که دستورالعمل های جدیدی را به سلول ها برای راه اندازی مجدد این فعالیت ها منتقل کنند.

برای رسیدن به این هدف، پپتیدها به طور مستقیم بر سلول از طریق گیرنده های خاصی در غشای سلولی عمل می کنند و به عنوان آنتاگونیست ها یا آگونیست های مکانیزم های سلولی، مدولاسیون، کنترل و تنظیم عملکردهای بیوشیمیایی خود را دارند.

 

BCN PEELS

پوست خود را تازه کنید

لایه بردارهای شیمیایی که با توجه به شدت آنها، در سطوح مختلف عمق پوست روی هر دوی درم و اپیدرم عمل می کنند و باعث ایجاد روند بازسازی ماتریکس پوستی می شوند. نتیجه این فرایند ظاهر پوست بازسازی شده با الاستیته خوب، شفافیت، لطافت، تن و بافت همگن و همچنین بهبود کیفیت مکانیکی پوست است.

 

BCN های کلاسیک:

  • آمینواسیدها : محلول مغذی
  • ARGIRELINE: محلول ضد چروک
  • ARTICHOKE EXTRACT: محلول ضد سلولیت
  •  ASIAN CENTELLA :محلول احیا کننده
  • بیوتین : محلول مغذی
  • کافئین : محلول لیپولیتیک
  • DEXPANTHENOL: محلول مغذی
  • DMAE: محلول سفت کننده
  • DNA LIQUID: محلول ضد پیری
  • GINKGO BILOBA: محلول ضد سلولیت
  • GLUTATHIONE + VIT C: محلول ضد اکسیدانت
  • GLUTATHIONE 100: محلول ضد اکسیدانت
  • GLUTATHIONE 600: محلول ضد اکسیدانت
  • GLYCOLIC ACID: محلول روشن کننده
  • HYALURONIC ACID 0.8%: محلول ضد پیری                                                                                                                                                                                       برای مطالعه مطلب کامل بر روی مزوتراپی BCN کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: مزوتراپی , BCN , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

علت ریزش مو چیست؟

اول، پزشک یا متخصص پوست سعی خواهد کرد علت اصلی ریزش مو را تعیین کند. شایع ترین علت ریزش مو، طاسی الگوی مردانه یا زنانه است. اگر سابقه خانوادگی طاسی دارید، ممکن است این نوع از ریزش مو را داشته باشید. هورمون های خاص جنسی می توانند باعث ریزش موی ارثی شوند. این  اتفاق ممکن است در اوایل بلوغ آغاز شود.

در برخی موارد، ریزش مو ممکن است با توقف ساده در چرخه رشد مو رخ دهد. بیماری های جدی، جراحی یا  آسیب های روحی می تواند باعث ریزش مو شود. با این حال، موهای شما معمولا بدون درمان شروع به رشد مجدد می کنند.

تغییرات هورمونی در ارتباط با بارداری، زایمان، قطع مصرف قرص های پیشگیری از بارداری و یائسگی می توانند باعث ریزش مو شوند. بیماری هایی که می تواند باعث ریزش مو شود عبارتند از: بیماری تیروئید، آلوپسی آرئاتا (یک بیماری خودایمنی که به فولیکول مو می زند) و عفونت های پوست سر مثل کچلی. بیماری هایی که موجب زخم شدن می شوند، مانند لیکن پلان و برخی از انواع لوپوس، می تواند باعث ریزش موی دائمی شود.

ریزش مو می تواند به علت داروهای مورد استفاده برای درمان سرطان، فشار خون بالا، التهاب مفصل، افسردگی و مشکلات قلبی باشد. یک شوک فیزیکی یا عاطفی ممکن است باعث ریزش مو قابل توجه شود. نمونه هایی از این نوع شوک شامل مرگ اعضای خانواده، کاهش وزن شدید یا تب بالا است. افراد مبتلا به تری کچلیلومیا (اختلال ریزش مو) مجبورند موهای خود را، معمولا از سرشان، ابروها یا مژه ها بکشند. ریزش مو می تواند به دلیل مدل مو باشد که با کشیدن بسیار محکم مو به فولیکول ها فشار می آورد. یک رژیم غذایی عاری از پروتئین، آهن و دیگر مواد مغذی می تواند موجب ریزش مو شود.

 

ریزش مو چیست، علل و روش تشخیص آن

 

چگونه ریزش مو تشخیص داده می شود؟

ریزش مو دائمی اغلب نشان دهنده یک مشکل در سلامتی است. پزشک یا متخصص پوست می تواند علت ریزش موی شما را براساس یک معاینه فیزیکی و سابقه پزشکی تعیین کند. در بعضی موارد تغییرات ساده غذایی ممکن است همراه با تغییر داروهای تجویزی کمک کند.

اگر متخصص پوست شما به بیماری خود ایمنی یا پوستی شک کند، ممکن است از روی پوست سر نمونه برداری کند. این امر با برداشتن بخش کوچکی از پوست با دقت زیاد برای انجام تست های آزمایشگاهی انجام می پذیرد. 

برای مطالعه مطلب کامل بر روی علل ریزش مو کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: علل ریزش مو , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

این روش های جدید چه هستند و چه انتظاری می توان داشت؟

پلاسما غنی از پلاکت (PRP)

برای انجام پی آر پی پزشک مقداری از خون شما را می گیرد و با سانترفیوژ و چرخاندن آن پلاکت ها را از بقیه سلول ها جدا می نماید و سپس پلاکت ها را به قسمت مایع خون شما (پلاسما) می رساند. چرا این موضوع حائز اهمیت است؟ به این دلیل که پلاکت ها دارای صدها پروتئین اختصاصی به نام فاکتورهای رشد هستند که به بهبود بدن کمک می کنند.

از آنجایی که پلاسمای غنی از پلاکت دارای پلاکت های بیشتری نسبت به خون معمولی است، اغلب برای درمان زخم، پارگی تاندون و درد آرتریت استفاده می شود.

در حال حاضر بعضی از پزشکان از پی آر پی برای درمان ریزش مو استفاده می کنند. پزشکان پی آر پی را با یک سوزن کوچک به پوست سر تزریق می کنند. ایده روش پی آر پی این است که عوامل رشد به ایجاد یا تحریک فولیکول های مو کمک می کنند.

هنوز هیچ روند استانداردی وجود ندارد. پزشک شما ممکن است با سه جلسه درمان را شروع کند. پس از چند ماه موهای شما ضخیم تر و پرتر از قبل می شود. در یکی از مطالعات انجام شده اکثر افراد از نتایج راضی بودند و گفتند که موهای آنها بهبود یافته است. ۶ ماه بعد هنگامی که رشد موها شروع به کاهش می کند، ممکن است به تکرار درمان نیاز داشته باشید.

عوارض جانبی برای پی آر پی وجود ندارد، هر چند برخی از افراد می گویند که تزریق ها حتی با وجود بی حسی دردناک هستند.

برخی از پزشکان از PRP در طی پیوند مو استفاده می کنند تا رشد مو را تحریک کنند یا به درمان های دیگر کمک کنند.

آزمایشات انجام شده  PRPرا به عنوان درمانی امیدوار کننده برای ریزش مو معرفی کرده اند، اما هنوز مشخص نیست که ماندگاری اثرات این درمان چه مدت است.

البته باید توجه داشت که پی آر پی در واقع روشی برای درمان ریزش مو نیست، روش های شناخته شده برای مقابله با ریزش مو روند ریزش را آهسته می کنند و موهایی که در فاز خواب هستند را بیدار می کنند.

هیچ کدام از درمان های شناخته شده باعث ایجاد فولکول جدید مو نمی شود، این روش ها تنها می توانند فولکول های موجود مو را تقویت کرده و موجب بهینه سازی عملکرد آنها شوند. پس نباید از روش های درمانی ریزش مو انتظار معجزه داشته باشید. این روش ها تنها به حفظ و تقویت فولکول های موجود مو کمک می نمایند.

بیمارانی که دچار بیماری های خود ایمنی یا هورمونی هستند کاندید مناسبی برای روش پی آر پی نیستند.

از آنجا که در این روش درمانی خون خود بیمار را مجددا به بدن وی تزریق می نمایند باعث انتقال بیماری از این طریق نمی شود.

روش های غیر جراحی درمان ریزش مو

درمان با لیزر کم توان (LLLT)

نحوه ی عملکرد لیزر کم توان برای مبارزه با ریزش مو به طور دقیق مشخص نیست. ممکن است که درمان با لیزر کم توان باعث افزایش رشد فولیکول های مو شود، سرعت تولید سلولهای سرطانی را افزایش دهد، یا عملکرد سلول ها را بهبود بخشد.

لیزرهای کم توان گرم نمی شوند، درد ندارند و همچنین نمی توانند باعث سوختگی بافت شوند. لیزرهای کم توان باعث افزایش جریان خون به ریشه های مو می شوند، و مواد مغذی و انرژی لازم برای رشد مو را تامین می کنند.

شما می توانید درمان لیزر کم توان را در مطب پزشک و یا در منزل با استفاده از شانه ی لیزری، هدبند و کلاه ایمنی ای کوچک انجام دهید.

بیشتر افراد به درمان های خانگی علاقمند هستند. شما می توانید هر زمان که بخواهید، درمان را انجام دهید (حدود ۱۵ دقیقه، سه بار در هفته) و هزینه ی کمتری نسبت به مراجعه کردن به پزشک بپردازید.

زمانی که لیزر کم توان تاثیر خود را بگذارد، شما باید حدود ۶ ماه موهایی ضخیم تر و پرتر داشته باشید. این مدت زمان معمولا در روش های دیگر نیز به همین مقدار است. اگر کاملا طاس باشید لیزر درمانی نمی تواند به شما کمک کند.

برای مشخص کردن بهترین روش استفاده از لیزر درمانی کم توان و میزان ماندگاری نتایج آن هنوز به مطالعات بیشتری نیاز است.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان ریزش مو کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

درمان چین و چروک

راه های مختلفی برای به حداقل رساندن ظاهر شدن چین و چروک و حتی حذف آن ها وجود دارد:

 

  • رتینوئید (ترتینوئین، Retin-A، Renova). در میان درمان های پزشکی، این روش تا حد زیادی اثبات شده و برای بهبود علائم پیری مانند رنگدانه های ناهموار، زبری و چین و چروک موثر است. در ابتدا، این داروها باعث قرمزی و لایه برداری می شوند. اگر چه این موضوع می تواند ناخوشایند باشد، بهبود زمانی که لایه برداری متوقف شود، نمایان می شود.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • آلفا هیدروکسی اسید. این ها به اصطلاح “اسیدهای میوه ای” هستند و حاوی اسید گلیکولیک و لاکتیک هستند. داروهای حاوی این اسید های میوه کاملا ایمن هستند و باعث ایجاد عارضه ای بیش از سوزش خفیف و موقت نمی شوند. هرچند بهبودی که ایجاد می کنند، نسبتا ظریف است.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • آنتی اکسیدان ها. آنتی اکسیدان ها شامل ویتامین A، C و E و همچنین بتا کاروتن است. محصولات دارای آنتی اکسیدان ها ممکن است موجب محافظت در مقابل نور خورشید شود (هر چند شما هنوز هم باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید) و به آرامی چروک ها را بهبود می بخشد.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • مرطوب کننده ها. مرطوب کننده ها ممکن است موقتا چین و چروک ها را کاهش داده تا کمتر قابل توجه باشند. تبلیغات اغلب می گویند که آنها “ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهد.” اما مرطوب کننده ها حذف خطوط را به طور دائمی انجام نمی دهند.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • لایه برداری اسید گلیکولیک. این لایه بردارهای سطحی می تواند تفاوت بسیار کمی در شدت چروک های ریز ایجاد کند.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • لایه بردارهای عمیق تر. این لایه بردارها مواد تشکیل دهنده ای مانند اسید سالیسیلیک و اسید ترشكلروز اسیك را استفاده می كنند و تا حدود عمیق تری به پوست نفوذ می كنند. این لایه بردارهای عمیق کار بهتری نسبت به هموار کردن خطوط ریز انجام می دهند. به طور کلی، با این حال، لایه برداری عمیق تر پوست، احتمال عوارض جانبی بیشتر، مانند اسکار و تغییر رنگ پوست دارد. چنین لایه بردارهایی می توانند آزار دهنده باشند، بنابراین قبل از اینکه شروع به مصرف کنید، از یک متخصص پوست مشورت گرفته و بپرسید که انتظار چه چیزی را باید داشت.

 

انواع روش های رفع چین و چروک صورت

 

  • درما ابریژن. این روش پوست را سنباده می زند. بسته به مهارت و تجربه حرفه ای پزشکی که این کار را انجام می دهد، درما ابریژن می تواند یک تغییر بزرگ ایجاد کند. عوارض جانبی، از جمله اسکار و تغییرات دائمی در رنگ پوست، نیز ممکن است رخ دهد.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی رفع چین و چروک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: رفع چین و چروک , زیبایی صورت , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

بلفاروپلاستی پلاسما جت چیست؟

درمان جوانسازی پلك ها با پلاسما جت، فناوری جدید کشیدن پوست و تولید کلاژن است. برای جوانسازی پوست، از دستگاه لیفت پزشکی پلاسما جت استفاده می شود. این دستگاه قوس کوچک الکتریکی پلاسما ایجاد می کند. الکتریسیته پلاسما از طریق ولتاژ بالایِ ایمنی بین سر دستگاه و منطقه تحت درمان تولید شده و به منطقه درمان اعمال می شود. پلاسما جت به سبب قوس الکتریسته بسیار باریک خود می تواند در درمان ناحیه اطراف چشم به کار برده شود و نتایجی بر جای بگذارد که به عنوان بلفاروپلاستی بدون جراحی شناخته می شود.

پلاسما بعد از جامدات، مایعات و گاز حالت چهارم مواد است. پلاسما قادر به تولید مقدار قابل توجهی از کلاژن و انقباضات پوست در مناطقی است که سابقا درمان غیر جراحی موثر برای آن ها وجود نداشته است. این درمان می بایست صرفا توسط پزشکان متخصص انجام شود.

پوست نازک پلک ها بسیار متحرک است و به علت پلک زدن روزانه تحت فشار زیادی قرار می گیرد. به همین دلیل نواحی اطراف چشم اولین جایی است که نشانه های خستگی و پیری را نشان می دهند. اگر چه که فرایند افزایش سن اجتناب ناپذیر است، عوامل خارجی ای وجود دارد که این پدیده را تشدید کرده و اثر طبیعی آن را افزایش می دهند، عواملی مانند تنباکو و نور خورشید که بدترین دشمنان پوست هستند.

با گذشت زمان، پوست بسیار نازک اطراف چشم چین و چروک هایی را ایجاد کرده و استحکام خود را از دست می دهد. پلک ها سنگین شده و به تدریج دچار افتادگی می شوند، کیسه های چربی در پلک های پایین ظاهر می شوند و خطوط اطراف چشم مخصوصا در گوشه های بیرونی چشم، قابل رویت می شوند. هدف بلفاروپلاستی این است که این مشکلات اطراف چشم را از بین برده یا کاهش دهد و باعث شود چشم ها آرام تر و جوان تر به نظر برسند.

بسیاری از متخصصین هنوز از روش های سنتی بلفاروپلاستی با جراحی یا لیزر برای اصلاح مشکلات و اثرات افزایش سن روی پلک ها استفاده می کنند. توسعه روش های غیر تهاجمی، مانند تکنیک های غیر جراحی بلفاروپلاستی امکان انجام روش های زیبایی جدید را فراهم می کنند.

بلفاروپلاستی با پلاسما جت

در حال حاضر دستگاه های نوآورانه پزشکی با استفاده از تکنولوژی پلاسما به عنوان جایگزینی برای جراحی پیشنهاد شده اند. پلاسما گازی است که توسط تخلیه الکتریکی یونیزه شده است. این انرژی به عنوان گرما در سلول های هدف مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند پوست پلک را بدون آسیب به بافت اطراف آن سفت تر کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی بلفاروپلاستی با پلاسما جت کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بلفاروپلاستی , پلاسما جت , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

بزرگ کردن لب با بوتاکس چگونه عمل می کند؟

بزرگ کردن لب با تزریق بوتاکس می تواند لب های شما را بزرگتر نشان دهد.

برای انجام این کار، متخصص پوست یا جراح پلاستیک، چند واحد بوتاکس را به وسط قسمت بالای لب فوقانی تزریق می کند. وقتی عضلات آرام شوند، لب شما به سمت بالا حرکت می کند. در نتیجه طول لب فوقانی شما افزایش می یابد، و در واقع بدون اضافه کردن حجم، لب شما بزرگتر می شود.

اگر شما به دنبال اضافه کردن حجم هستید، با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود راجع به تزریق فیلر صحبت کنید. شما می توانید فقط فیلر لب را انتخاب کنید، و یا از بوتاکس و فیلر لب برای رسیدن به نتایج چشمگیر به طور همزمان استفاده کنید.

اگر روش ترکیبی را انتخاب کنید، پزشک شما احتمالا از بوتاکس برای افزایش طول لب و از فیلر اسید هیالورونیک (Restylane یا Juvederm) برای افزایش حجم استفاده می کند. این اثر معمولا دو تا سه هفته طول می کشد، و برای موقعیت های خاص انتخاب خوبی است.

 

تکنیک بوتاکس برای لبخند “لثه ای” چیست؟

 

 

شما همچنین ممکن است برای درمان لبخند لثه ای به دنبال حجیم کردن لب های خود باشید. اگر لثه های بالای دندان های بالای شما هنگامی که لبخند می زنید نمایان شوند، به نام لبخند لثه ای شناخته می شوید. بعضی افراد نیز وقتی لبخند می زنند ممکن است کمی از لب فوقانی خود را نشان دهند و یا لب بالایی آنها کلا مشخص نشود. تکنیک بوتاکس برای کاهش لبخند لثه ای شبیه به بزرگ کردن لب با بوتاکس است.

برای انجام این کار، دکتر شما بوتاکس را در ناحیه لبه شما که به عنوان کمان کوپید (قوس دوبخشی لب بالایی) شناخته شده تزریق می کند. این محل وسط لب فوقانی شما، در محل قرارگیری ماهیچه حلقوی دهان است. ماهیچه حلقوی دهان عضله ای است که هنگام جمع کردن لب هایتان از آن استفاده می کنید.

بوتاکس عضلات شما را آرام می کند، باعث می شود که لب هایتان به آرامی به سمت بالا حرکت کنند. هنگامی که شما لبخند می زنید، ماهیچه های آرام شده لب شما لثه ها را پوشش می دهند و اجازه می دهند که قسمت بیشتری از لب های خود را نشان دهید. این اثر لب شما را بزرگتر نشان می دهد.

با این حال، اگر مایل به اضافه کردن حجم به لب های خود باشید، مثل بزرگ کردن لب باید با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود مشورت کنید.

 

چه چیز دیگری را می توان برای بزرگ کردن لب استفاده کرد؟

حجیم کردن لب ها چه برای کاهش ظاهر شدن لثه هنگام لبخند و یا رسیدن به لب های کامل تر باشد، عمدتا برای مقاصد زیبایی انجام می شود. بعضی از افراد نیز ممکن است علاقه مند به انجام حجیم کردن لب برای کاهش اثرات افزایش سن باشند چرا که با افزایش سن حجم لب کاهش می یابد. بوتاکس نمی تواند این مسئله را حل کند، اما تزریق فیلرهای لب می تواند به افزایش حجم کمک نماید.

چند گزینه جهت انتخاب برای رسیدن به نتایج مورد نظر شما وجود دارد. بعضی از تزریقات لب محبوب از مواد تشکیل دهنده ای مانند اسید هیالورونیک استفاده می کنند.

بوتاکس و دیگر تزریقات لب برای آنچه که قرار است انجام دهند، موثر هستند. با این حال، هر کدام به شما نتایج خاصی را می دهند. شما باید گزینه ها و نتایجی مورد انتظار خود را با پزشکتان در میان بگذارید تا مناسب ترین روش برای شما تعیین شود.

اگر به دنبال نتایج طولانی تر هستید از پزشک خود راجع به فیلرهای چربی و یا مواد دیگر بپرسید. این گزینه ها نیاز به روش جراحی دارند که ممکن است خطر ابتلا به عوارض احتمالی را افزایش دهد.

 

استفاده از بوتاکس برای صاف کردن خطوط و چروک های لب چگونه است؟

استفاده اصلی بوتاکس در مسائل زیبایی کاهش خطوط و چین و چروک صورت شماست که ناحیه لب شما را هم شامل می شود.

خطوط، و چین و چروک های لب به طور طبیعی در طول زمان به وجود می آیند. دلیل به وجود آمدن خطوط لب:

  • خندیدن
  • لبخند زدن
  • بغض کردن
  • بوس کردن
  • سیگار کشیدن
  • افزایش سن

اگر مایل به کاهش خطوط هستید، با متخصص پوست یا جراح پلاستیک در مورد گزینه های موجود صحبت کنید. پزشک می تواند در صورتی که مایل به افزایش حجم لب هم باشید به شما فیلرهای تزریقی را توصیه نماید.

 

عوارض جانبی احتمالی و خطرات استفاده از بوتاکس چیست؟

بوتاکس و دیگر تزریق های لب، زمانی که توسط متخصص پزشکی مجاز انجام شوند، ایمن در نظر گرفته می شود. تمام پزشکان باید از دستورالعمل های ایمنی پیروی کنند.

صرفنظر از این موضوع، هنوز ممکن است عوارض جانبی خفیفی را بعد از انجام این روش تجربه کنید. این عوارض معمولا چند روز طول می کشند و ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • بی حسی در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق
  • تورم، که می تواند لب های شما را به طور موقت بزرگتر از حد انتظار نشان دهد
  • حساسیت به لمس
  • سردرد
  • حالت تهوع

خطرات خاصی برای تزریق در اطراف دهان وجود دارد. به عنوان مثال، اثر آرام سازی که باعث کاهش قدرت عضلات لب و کاهش ظاهرشدن چین و چروک پوست می شود، همچنین می تواند توانایی شما را در جمع کردن، بوسیدن، سوت زدن و مکیدن با نی تحت تاثیر قرار دهد. بوتاکس حتی ممکن است روی گفتار شما نیز تأثیر بگذارد. همچنین بعضی از افراد گاز گرفتن ناخواسته لب خود را گزارش می دهند.

اگر بوتاکس از عضلات هدف گرفته شده به مکان های دیگر بدن شما منتقل شود، عوارض نادر ولی جدی ای را بروز می دهد.

اگر عوارض زیر را تجربه کردید، فورا به دنبال مراقبت پزشکی باشید:

  • ضعف عضلانی کلی
  • دشواری تنفس
  • مشکل صحبت کردن
  • مشکل بلعیدن
  • اختلالات بینایی

اگر باردار هستید یا در طی سه ماه آینده قصد دارید باردار شوید، نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی بوتاکس لب کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بوتاکس لب , گامی اسمایل , لبخند لثه ای , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

تزریق بوتاکس به طور مستقیم در زیر پوست شما اعمال می شود. بوتاکس به عنوان یک روش ضد پیری، با ایجاد آرامش برای عضلات در صورت شما عمل می کند. این ماهیچه ها هنگامی که شما لبخند زده، صحبت و یا گریه می کنید، منقبض می شوند، که در طول زمان می تواند به چین و چروک و دیگر تغییرات پوست منجر شود. بوتاکس این اثرات را کاهش می دهد و پوست شما را صاف می کند.

 

چه انتظاری می رود؟

تمام تزریقات بوتاکس باید در کلینیک زیبایی توسط یک متخصص انجام شود. این کار ممکن است توسط یک متخصص پوست، جراح پلاستیک، یا یک پزشک که آموزش مخصوص تزریق بوتاکس را دیده، انجام شود.

پزشک شما ممکن است ابتدا بی حسی را به محل تزریق اعمال کند. اینکار به کاهش درد و یا ناراحتی کمک می کند. سپس مقدار کمی از بوتاکس را تزریق می کنند.

شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس عدم نیاز به زمان برای ریکاوری بعد از تزریق باشد. از آنجا که این تزریق عمل جراحی نیست، می توانید بلافاصله به فعالیت های طبیعی خود بازگردید.

 

چه هنگام نتایج را خواهید دید؟

طبق نظریه آکادمی پزشکی چشم پزشکی آمریکا (AAO)، شما در عرض یک هفته متوجه اثرات تزریق بوتاکس خواهید شد. عضلات صورت شما ممکن است بعد از سه روز شروع به ریلکس شدن کنند.

با این حال، این اثرات دائمی نیستند. طبق گفته کالج پوست و استخوان آمریکا، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج درمان بوتاکس بین ۴ تا ۶ ماه به طول انجامد. پس از این زمان، اگر می خواهید نتایج تزریق قبلی را حفظ کنید، باید مجددا برای تزریق بیشتر به مطب متخصص خود مراجعه کنید.

 

آیا تزریق بوتاکس برای ناحیه زیر چشم موثر است؟

 

درمان چین و چروک دور چشم با بوتاکس

 

به طور کلی، بوتاکس یک درمان مؤثر برای انواع مختلف چین و چروک است. برخی از افراد به دنبال درمان موقت هستند، بوتاکس برای رفع:

  • خطوط پنجه کلاغی ها
  • خطوط پیشانی
  • خطوط اخم (بین ابرو) موثر است.

بوتاکس برای این نوع چین و چروک ها از اواخر دهه ۱۹۸۰ استفاده شده است. در ابتدا پزشک می تواند تعیین کند که چروک های زیر چشم شما چروک های دینامیکی یا خطوط سطحی هستند. با توجه به AAO، بوتاکس برای خطوط خفیف بی اثر است. این تزریق ها در چروک های عمیق تر و دینامیک بهتر عمل می کنند.

همچنین ممکن است اگر تزریق بوتاکس با سایر روش های درمانی ترکیب شود، این روش زمان طولانی تری دوام داشته باشد. گاهی اوقات درمان لیزر همراه با بوتاکس برای خطوط پنجه کلاغی استفاده می شود.

 

عوارض جانبی

برای بسیاری از مردم با خطوط پنجه کلاغی، بوتاکس به دلیل اثر آن و زمان بهبودی کوتاه، مناسب ترین گزینه به نظر می رسد. هر چند عوارض جانبی هنوز هم ممکن هستند. خطرات جدی تر نادر هستند، اما شما هنوز هم باید پیش از انجام درمان با پزشک خود راجع به این مسائل صحبت کنید. به طور کلی گزارشات جراحی پلاستیک نشان می دهند که عوارض جانبی خفیف تا متوسط در اکثر افرادی که از بوتاکس برای پنجه کلاغی استفاده می کنند، رخ می دهد.

در حالی که بوتاکس ممکن است به درمان چروک های دور چشم و کیسه زیر چشم شما کمک کند، با اینحال تزریق بدون خطر نیست. هنگامی که مطب را ترک می کنید، ممکن است قرمزی و تورم کمی در اطراف چشم ها مشاهده کنید. کبودی اندکی نیز ممکن است رخ دهد. شما نباید التهاب گسترده داشته باشید. عوارض موقت مانند افتادگی پلک ها و تورم چربی در نزدیکی محل تزریق ممکن است رخ دهد. همچنین ممکن است بعد از تزریق، درد کمی را تجربه کنید.

سایر عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • کبودی
  • سرگیجه
  • سردرد
  • تورم (معمولا در اطراف محل تزریق)
  • ضعف موقت عضلانی
  • سوراخ و یا فرورفتگی زیر چشم
  • تجمع اشک در چشم
  • ابروی بد حالت
  • برای مطالعه مطلب کامل بر روی بوتاکس دور چشم کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: بوتاکس , دور چشم , خطوط پنجه کلاغی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

بهترین کاندیدها برای تامی تاک چه کسانی هستند؟

تامی تاک مناسب برای مردان و زنانی است که در سلامتی به سر می برند.

زنانی كه چندين حاملگی داشته اند ممكن است این روش را برای سفت کردن عضلات شكم و كاهش پوست مورد استفاده قرار دهند.

تامی تاک همچنین گزینه ی خوبی برای مردان یا زنانی است که چاقی مفرط داشته اند و هنوز هم  ذخیره های چربی بیش از حد و یا پوست شل شده در اطراف شکم خود دارند.

 

چه کسی باید عمل تامی تاک را در نظر نگیرد؟

اگر شما زنی هستید که قصد باردار شدن دارید، ممکن است بخواهید تا زمانیکه بچه دار نشدید این عمل را به تعویق بیاندازید. در طول جراحی، عضلات عمودی سفت می شوند و حاملگی های در آینده می توانند این عضلات را جدا کنند.

 

آیا برنامه ریزی برای از دست دادن وزن زیادی دارید؟

تامی تاک برای شما هم مناسب نیست. بعد از آنکه همه کارها را امتحان کردید، تامی تاک باید آخرین گزینه باشد. این عمل نباید به عنوان یک جایگزین برای کاهش وزن استفاده شود.

شما همچنین باید ظاهر شدن اسکارها را، بعد از عمل تامی تاک در نظر داشته باشید. قبل از جراحی می توانید درمورد محل و طول اسکارها با پزشک خود صحبت کنید.

 

چگونگی برای جراحی تامی تاک حاضر شد؟

اولین گام این است که جراح را انتخاب کنید و او را برای مشاوره ببینید. در آن جلسه، شما در مورد اهداف خود و گزینه های زیر صحبت می کنید:

  • جراحی کامل شکم. جراح شما، شکم را از استخوان لگن چپ تا استخوان لگن راست برش می دهد. و سپس در صورت نیاز در پوست، بافت ها و عضلات تغییرات می دهد. این جراحی شامل حرکت دادن ناف شما می شود و ممکن است برای چند روز به لوله های تخلیه در زیر پوست خود نیاز داشته باشید.
  • آبدومینوپلاستی جزئی یا مینی: آبدومینوپلاستی مینی اغلب بر روی افرادی که رسوبات چربی در زیر ناف آن ها قرار دارند انجام می شود. در طول این روش، جراح به احتمال زیاد ناف شما را حرکت نمی دهد. این روش ممکن است دو ساعت بسته به مورد شما به طول انجامد.
  • اگر سیگار می کشید، پزشک شما از شما می خواهد که حداقل دو هفته قبل از عمل جراحی تا دو هفته بعد از جراحی، سیگار را ترک کند. کم کردن مصرف سیگار کافی نیست. شما باید به طور کامل سیگار نکشید زیرا سیگار کشیدن باعث بالا رفتن احتمال وجود عوارض و کند شدن روند بهبودی می شود.
  • قبل از جراحی رژیم غذایی را امتحان نکنید. وعده های متعادل و کامل بخورید. یک رژیم سالم ممکن است به شما کمک کند که بهتر بهبود یابید.
  • در مورد همه چیزهایی که مصرف می کنید، از جمله داروهای تجویزی، داروهای گیاهی و مکمل های دیگر، به پزشک خود اطلاع دهید. جراح شما ممکن است دستورالعملی برای متوقف کردن بعضی از داروها برای یک دوره قبل و بعد از جراحی بدهد.

 

جراحی آبدومینوپلاستی یا تامی تاک چیست؟

 

قبل از انجام جراحی، خانه خود را آماده کنید. شما نیاز دارید به:

  • بسته های یخ
  • لباس راحت و گشاد که می تواند بسیار آسان و راحت تعویض شود
  • وازلین
  • دوش حمام دستی و صندلی حمام

شما همچنین به فردی نیاز دارید که بعد از تامی تاک شما را به خانه برساند. اگر تنها زندگی می کنید، نیاز خواهید داشت فردی حداقل برای شب اول پیش شما بماند. برای این کارها برنامه ریزی کنید.

 

جراحی آبدومینوپلاستی چه مدت طول می کشد؟

  • این جراحی می تواند از یک تا پنج ساعت طول بکشد. بسته به مورد شما ممکن است لازم باشد یک شب در بیمارستان بستری شوید.
  • شما بیهوشی عمومی دریافت خواهید کرد که در طول عمل شما را به خواب می برد.

 

عوارض آبدومینوپلاستی

  • در روزهای بعد از جراحی، درد و تورم دارید. پزشک شما داروی مسکن  تجویز می کند و به شما می گوید که بهترین راه تحمل درد چیست. ممکن است چندین هفته یا چند ماهه درد داشته باشید.
  • همچنین ممکن است احساس بی حسی، کبودی و خستگی نیز داشته باشید.
  • همانند هر عمل جراحی دیگر، خطرات وجود دارد. اگرچه این خطرات نادر هستند، عوارض می توانند شامل عفونت، خونریزی زیر پوست یا لخته شدن خون باشند. اگر گردش خون ضعیف، دیابت و یا بیماری های قلبی، ریوی یا کبدی دارید، با احتمال بیشتری دچار عوارض می شوید.
  • تامی تاک اسکار بر جا می گذارد. اگرچه ممکن است کمی کمرنگ شوند، اما هرگز به طور کامل ناپدید نخواهند شد. جراح شما ممکن است برخی از کرم ها یا پماد ها را پس از اینکه شما به طور کامل شفا یافتید برای کمک به کمرنگ کردن اسکارها توصیه کند.

 

مراقبت از خود پس از جراحی

چه شما آبدومینوپلاستی جزئی انجام داده اید و چه کامل ، منطقه ای که روی آن عمل می شود، بخیه و باند پیچی می شود. بسیار مهم است که تمام دستورالعمل های جراح خود را در مورد چگونگی مراقبت از باند در روزهای بعد از جراحی پیگیری کنید. باند استفاده شده باندی سفت و الاستیک خواهد بود که به بهبودی مناسب کمک می کند. جراح شما همچنین با شما در مورد بهترین پوزیشن نشستن یا دراز کشیدن  که به کاهش درد کمک می کند صحبت کرده و آموزش می دهد.

شما باید فعالیت های شدید را حداقل برای شش هفته محدود کنید. ممکن است بعد از عمل جراحی به مدت یک ماه از کار مرخصی بگیرید تا اطمینان حاصل شود که بهبود مناسب است. پزشک شما به شما در مورد آنچه شما باید انجام دهید یا انجام ندهید اطلاع خواهد داد.

 

بازگشت به زندگی روزانه نرمال

به طور کلی، اکثر مردم ظاهر بعد از عمل خود را دوست دارند. هرچند که ممکن است زمان ببرد. تا چند ماه بعد از جراحی ممکن است احساس عادی بودن نکنید.

رژیم غذایی و ورزش می تواند به شما در حفظ نتایج کمک کند

برای مطالعه مطلب کامل بر روی جراحی آبدومینوپلاستی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: جراحی , آبدومینوپلاستی , زیبایی اندام , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

لیپوماتیک

لیپوماتیک دستگاهی حاوی هوای فشرده شده است که به یک کانولا متصل شده است که به طور خودکار ۳۶۰ درجه چرخش می یابد. کانولا دارای یک حرکت ارتعاشی ثابت است که به طور موثری سلول های چربی را بدون آسیب رساندن به پوست و بافت ها به مایع تبدیل می کند و باعث می شود کل تجربه برای بیمار بسیار آرام باشد.

این دستگاه بسیار راحت است و اجازه می دهد جراحان پلاستیکی به دقت متمرکز شوند تا بهترین نتایج را داشته باشند.

 

مزایای لیپوماتیک

  • حداقل درد یا بدون درد
  • موثر
  • ریکاوری سریع
  • کشش عالی پوست پس از عمل
  • اگر کانولا با بافت های غیر چربی مواجه شود، توقف سریع صورت می گیرد

 

روش های غیرتهاجمی

با تشکر از فن آوری های جدید، در حال حاضر امکان کاهش چربی های سرسخت و کاهش خطوط بدن بدون جراحی، زخم و یا دوره نقاحت وجود دارد. کاهش چربی بدون جراحی شامل درمان های حداقل تهاجمی هستند که به طور انتخابی سلول های چربی را در مناطق خاص به منظور کاهش حجم چربی زیر جلدی (رسوبات چربی زیر پوست، روی عضلات) کاهش می دهد. تعدادی از درمان هایی که توسط FDA تایید شده اند در دسترس هستند، هر کدام سبب کاهش تدریجی چربی های بدن، بدون عمل یا نیاز به دوره ریکاوری می شوند.

 

آیا درمان های غیر جراحی گزینه خوبی برای من است؟

برای بیماران در وزن بدنی ایده آل یا نزدیک به ایده آل که نیاز به تغییر قابل توجهی در منطقه ندارند، درمان های غیر جراحی می تواند یک گزینه عالی برای کاهش چربی های مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بدون جراحی و بدون زمان ریکاوری باشد. با این حال، مهم است انتظارات واقع بینانه در مورد آنچه که درمان غیر جراحی می تواند به دست آورد، داشته باشید.

 

مزایای کاهش چربی غیر جراحی

  • حداقل زمان ریکاوری
  • بدون بیهوشی، برش یا زخم
  • عوارض جانبی برای اکثر بیماران کم است
  • شروع تدريجی نتایج باعث می شود که بیماران در مورد درمان ها محتاط باشند
  • نتایج می تواند تا زمانی که بیمار وزن خود را حفظ می کند باقی بماند

 

محدودیت ها

  • کاهش فقط چربی (حداقل توانایی پیکرتراشی نسبت به لیپوساکشن)
  • ما نمی توانیم مشخص کنیم که چقدر چربی را از بین ببریم، فقط می توان یک درصد را تخمین زد
  • برای دستیابی به نتایج مورد نظر، ممکن است نیاز به چند جلسه درمان باشد
  • ممکن است برای بیماران با مقدار قابل توجهی از چربی برای از دست دادن مناسب نباشد
  • هیچ روش زیبایی، جراحی یا غیر جراحی، برای کاهش وزن همیشگی در نظر گرفته شده است. درمان ها به طور قابل توجهی وزن یک بیمار را تغییر نخواهند داد و یک شیوه زندگی سالم و نگهداری وزن برای حفظ نتایج ضروری است.

 

روش های غیرتهاجمی لاغری موضعی

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی روشی است که در آن متخصص به بافت های چربی گاز دی اکسید کربن تزریق می کند. اینکار سبب شده سلول چربی تجزیه شده و از بدن دفع شوند. مطالعات نشان داده اند که کربوکسی تراپی برای لاغری موضعی موثر و ایمن است. گاز دی اکسید کربن همچنین به گردش خون بالاتر بدن کمک می کند.

 

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز که همچنین به نام “یخچال چربی” نامیده می شود، یک روش جدید است که شامل خنک کننده غیر تهاجمی چربی بدن برای شکستن سلول های چربی است، که نتیجه آن کاهش چربی بدن بدون آسیب به دیگر بافت ها است. اثر این روش چند ماه طول می کشد تا دیده شود.

مراحل انجام

  • اپلیکاتور خلاء روی پوست قرار داده می شود تا تماس پوست با پنل های خنک کننده ایجاد شود.
  • بیمار چند دقیقه احساس سرما می کند، شبیه اثر بی حسی.
  • چربی برای تا یک ساعت خنک می شود.
  • اینکار سبب فریز شدن چربی ها شده و در نهایت گلبول های سفید این چربی های یخ زده را عامل خارجی تلقی کرده و دفع می کنند.

 

 

 

LGP

لاغری موضعی، انواع روش های تهاجمی و غیرتهاجمی

LPG یا لیپوماساژ با استفاده از غلتک های مکانیکی برای ماساژ بدن، روند آزاد سازی چربی را دوباره فعال می کند. این چربی آزاد شده به یک منبع انرژی برای عضلات تبدیل می شود و روش لیپو ماساژ تولید کلاژن و الاستین را نیز مجددا فعال می کند و باعث می شود پوست نرم تر و یکنواخت تر شود. خبر خوب این است که این روش طبیعی بدن شما را شکل می دهد (بدون نیاز به عمل جراحی یا استفاده از مواد شیمیایی غیر طبیعی).

 

روش های دارویی

داروهای ضد چاقی یا داروهای کاهش وزن، عوامل دارویی هستند که باعث کاهش یا کنترل وزن می شوند. این داروها یکی از فرآیندهای اساسی بدن انسان یعنی تنظیم وزن را با تغییر اشتها یا تغییر جذب کالری دستخوش تغییر می کنند.

درمان های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارند که شامل انواع قرص ها، داروها و مکمل های طبیعی می باشد. این داروهای گیاهی یا شیمیایی ادعا می کنند که به شما در از دست دادن وزن کمک می کند، یا حداقل کاهش وزن هنگام مصرف این داروها همراه با روش های دیگر لاغری، آسان تر می شود.

این داروها از طریق این مکانیزم ها کار کنند:

  • کاهش اشتها، افزایش احساس سیری تا کالری کمتری مصرف کنید
  • کاهش جذب مواد مغذی مانند چربی، باعث کاهش کالری شما می شود
  • افزایش سوزاندن چربی، باعث افزایش مصرف کالری خواهد شد

 

گن ها

چربی اضافی شکم می تواند مانع پوشیدن لباس جذب یا لباس شنای شما شود. استفاده از یک گن لاغری میتواند راه حلی برای چربی های مقاوم شکم شمابه نظر می رسد، اما نتایج موقتی هستند. یک کمربند لاغری یک کمربند از جنس نئوپرین (لاستیک مصنوعی مقاوم در برابر گرما و روغن و نور( است که برای کاهش دور کمر شما از طریق فشرده سازی سلول های چربی کمک می کند. استفاده از کمربند لاغری در هنگام کار کردن ممکن است به شما کمک کند که چند اینچ را از دست بدهید، اما هنگامی که چربی ها از فشار خلاص می شوند، به حالت طبیعی باز می گردند.

 

ماساژ لاغری

در طی یک ماساژ لاغری درمانگر شما به مناطق مورد نظر فشار اعمال می کند. این فشار باعث می شود که توده های چربی شکسته شوند و از طریق سیستم لنفاوی طبیعی بدن دفع شوند. ماساژ همچنین جریان خون و اکسیژن را تحریک می کند که می تواند سبب کاهش تشکیل و ظهور توده های چربی شود.

تکنیک های مناسب ماساژ در از دست دادن وزن به شما کمک می کند. تداوم ۲-۳ ماساژ در هفته همراه با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی ممکن است نتایج قابل توجهی فراهم آورد.

ماساژ لاغری به طور عمده بر روی ناحیه های مشکل تر مانند شکم، باسن یا ران تمرکز می کند. فشرده سازی و ماساژ مناسب بافت چربی باعث شکستن سلول های چربی و سرعت بخشیدن به روند سوزاندن آنها می شود.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لاغری موضعی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لاغری , موضعی , انواع روشها , تهاجمی , غیر تهاجمی , زیبایی اندام , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

کشش پاها

لاغری موضعی ران

این حرکت کششی جریان خون را بهبود می بخشد. پاهای خود را به سمت جلو دراز کرده و عمود بر زمین قرار دهید. حالا پاها را تا آنجا که می توانید جدا کنید. به سمت راست خم شوید و در حالیکه با دو دست پای راست را لمس می کنید،  نفس بکشید.  سر را به سمت زانو خم کنید و ۵ ثانیه بمانید. ایستاده و دوباره نفس بکشید. همین حرکت را با سمت چپ انجام دهید. این حرکن را ۱۰ بار تکرار کنید.

دوچرخه هوایی

لاغری موضعی ران

روی زمین دراز بکشید و پاها را ۹۰ درجه بالا بیاورید. پاها را مانند دوچرخه سواری حرکت دهید. بعد از ۱ دقیقه پاها را پایین اورده و استراحت کنید. همین حرکت را برعکس انجام دهید. این ست را ۵ بار تکرار کنید.

حرکت قیچی

لاغری موضعی ران

دراز بکشید و دست های خود را پشت سرتان قرار دهید و کمی آن را بلند کنید. هر دو پا را بلند کنید و صاف نگه دارید. حالا آنها را به صورت عمودی بالا و پایین ببرید. ۱۵ بار با هر دو پا تکرار کنید.

اسکوات

لاغری موضعی ران

این حرکت را فقط پس از کاهش وزن ران انجام دهید، زیرا حرکت کامل عضله سازی است. اگر بدون اینکه چربی سوزی انجام شود این حرکت را انجام دهید پاها کاملا ضخیم خواهند بود. شانه هایتان را در حالت استراحت قرار دهید و پاهای خود را باز کنید، انگشتان پا را به سمت بیرون خم کنید. بالا تنه را صاف نگه دارید و حالت نشسته به خود بگیرید. ۵ تا ۱۰ ثانیه صبر کنید و آن را ۱۰ بار تکرار کنید.

تمرینات پرشی

لاغری موضعی ران

تمرینات پرشی می تواند برای لاغری ران ها ایده آل باشد. پنج روز در هفته حداقل نیم ساعت به تمرینات پرشی برای کاهش وزن قسمت های پایین بدن کمک می کند.

دویدن

لاغری موضعی ران

دویدن ران ها را لاغر کرده و به پاها تغییر شکل می دهد. این ورزش اندازه عضلات را کم می کند و چربی اضافی را می سوزاند. دویدن در یک سطح صاف به لاغری ران ها کمک می کند.

تمرینات هوازی

لاغری موضعی ران

تمرینات هوازی می تواند به سوختن چربی  داخل ران ها  و دیگر قسمت های بدن کمک کند. ورزش هایی مانند کوهنوردی، پیاده روی، دویدن، رقص، ریتم قلب را افزایش می دهد. می توانید به مدت ۵ روز در هفته حداقل ۴۵ دقیقه تمرینات هوازی انجام دهید.

تمرینات قدرتی

لاغری موضعی ران

پس از کمی کاهش وزن، می توانید تمرینات استقامتی انجام دهید زیرا نیاز به شکل دهی بهتر ران های خود دارید. چون که شکل پاها پس از کاهش وزن طوری که می خواهد نیست. بهترین راه حل برای این مشکل، تمرینات قدرتی و مقاومتی است. اما مراقب باشید که اغراق نکنید زیرا این بار ممکن است به جای عضلات، پاها ضخیم شود.

 

لیپوساکشن

اگر به هر طریقی نمی توانید چربی ها را از بین ببرید می توانید لیپوساکشن انجام دهید. در این روش، چربی های زیر پوست با کمک وکیوم برداشته می شوند، در افرادی که اضافه وزن ندارند این روش انجام می شود.

 

تغذیه

رژیم غذایی سالم برای حفظ وزن سالم و حفظ عضلات بسیار مهم است.

لاغری موضعی ران

تغذیه کم کالری

به همین دلیل، اول باید مصرف غذاهای کم کالری را مورد توجه قرار دهید و نباید بیش از ۱۲۰۰-۱۵۰۰ کالری در روز مصرف کنید. با این حال، باید مواد غذایی را که دارای مواد مغذی بالا هستند اما کالری کمتری دارند ترجیح دهید.

۵۰-۳۵ گرم غذای چرب در روز،  ۲۰۰ گرم غلات کامل، سبزیجات و میوه ها با کربوهیدرات های پیچیده و همچنین منابع پروتئینی با کیفیت بالا با گوشت کم چرب مصرف کنید.

اجتناب از مصرف قند

هرچیزی که قند دارد سبب افزایش وزن می شود چون هم دارای کالری است و هم سبب اختلال در تعادل قند خون می شود و تبدیل قند به چربی را تسهیل می کند. محصولاتی مانند چای سبز و آب میوه های تازه نیز به عنوان نوشیدنی ترجیح داده می شوند.

کربوهیدرات

بدن انسان انرژی حاصل از کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها را دریافت می کند و بنابراین کربوهیدرات ها را به طور کامل رها نمی کند. بنابراین با محدود کردن مقدار کربوهیدراتی که در طول روز دریافت می کنید، می توانید مقدار کالری را کنترل کنید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی لاغری موضعی ران کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لاغری , موضعی , ران , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

لاغری موضعی بازو

قبل از لیپوساکشن بازو

قبل از لیپوساکشن، بیمار نباید از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین استفاده کند. همچنین ترک سیگار ۱۰ روز قبل از درخواست مهم است. اگر بیمار داروهایی را به علت وضعیت دیگری استفاده می کند، باید به جراح اطلاع دهد و قبل از درخواست باید در مورد مصرف دارو با جراح مشورت کند. قبل از لیپوساکشن بازو، انتظارات بیمار نیز باید روشن شود. مشورت بیمار با جراح در مورد خواسته هایش مفید خواهد بود.

 

جراحی کشش بازو و لیپوساکشن بازو

چربی اضافی بازو گاهی اوقات با افتادگی پوست نیز همراه است. در صورت مشاهده افتادگی پوست همراه با چربی بیش از حد در بازو، می توان جراحی کشش بازو را با لیپوساکشن انجام داد. چون که وقتی چربی بیش از حد در ناحیه بازو برداشته شود، ظاهر افتادگی در پوست افزایش می یابد. بنابراین، برداشتن پوست اضافی با استفاده از برش و داشتن بازوی سفت لازم است. ترکیب جراحی کشش بازو با لیپوساکشن این ظاهر را فراهم می کند. در چنین مواردی، برای انجام این دو جراحی باهم، پس از بررسی و معاینه فیزیکی توسط جراح، تصمیم گرفته می شود.

 

هزینه لیپوساکشن بازو

هزینه حذف چربی اضافه یعنی لیپوساکشن، که به منطقه بازو اعمال می شود، بسته به نوع بیمار متفاوت است. هزینه لیپوساکشن بازو ممکن است بسته به ضخامت لایه چربی در ناحیه بازو، وضعیت بافت چربی و میزان چربی که باید برداشته شود متفاوت است. بنابراین، دادن اطلاعات دقیق در مورد هزینه به شما گمراه کننده خواهد بود. شما می توانید با تماس با کلینیک یک قرار ملاقات داشته باشید و بعد از بررسی، می توانید قیمت اطلاعات لیپوساکشن بازو را دریافت کنید.

 

لیپوساکشن بازو چگونه انجام می شود

روش لیپوساکشن بازو برای حذف چربی اضافی ذخیره شده در زیر پوست از روند لیپوساکشن کلاسیک بسیار متفاوت نیست. از سوراخ های میلی متری ایجاد شده در پوست، به لایه چربی رسیده و چربی اضافی برداشته می شود. این فرآیند همچنین می تواند با روش  لیپوساکشن vaser نیز انجام شود. در روش لیپوساکشن  vaser بازو، لایه چربی زیر پوست با یک فرآیند ویژه برای ایجاد فرم مایع، ذوب می شود. سپس مایع چربی فرم گرفته با مکش خارج می شود. حذف چربی اضافی به شکل صحیح باعث اختلال در ظاهر زیبایی بازو نمی شود. این کار معمولا پس از بی حسی موضعی انجام می شود. با بی حسی ، ناحیه بازو بی حس می شود و بیمار در طول درمان احساس درد نمی کند. پس از عمل لیپوساکشن بازو در یک محیط استریل، بیمار پس از یک زمان کوتاه به زندگی روزانه خود برمی گردد. پس از خارج شدن چربی از سوراخ های میلی متری، لاغری قابل توجه در ناحیه بازو رخ می دهد. این امکان وجود دارد که از این فرایند برای ایجاد ظاهر زیبا و شکل بازو استفاده شود. این فرآیند بسته به چربی بیش از حد در بازو در مدت زمان های مختلف انجام می شود. با این حال، معمولا در ۱ ساعت، می توان برای هر دو بازو لیپوساکشن را انجام داد و کار را تمام کرد. با این حال، هنگامی که برنامه های ترکیبی با لیپوساکشن انجام می شود، عملیات طول می کشد.

 

خطرات لیپوساکشن بازو

روند لیپوساکشن بازو، مانند هر مداخله زیبایی ، به خودی خود نیز دارای برخی خطرات است. قبل از هر چیز از آنجا که با بی حسی انجام می شود، خطرات مرتبط با بی حسی در لیپوساکشن بازو نیز وجود دارد. همچنین خطر خونریزی و هماتوم وجود دارد. عفونت و انسداد جریان خون  نیز از خطرات مرتبط با لیپوساکشن بازو است.

 

دوره بهبود پس از لیپوساکشن بازو

از آنجا که این کار نیازی به استراحت ندارد، یک دوره بهبود بسیار راحت را فراهم می کند. پس از عمل لیپوساکشن، می توانید بلافاصله مرخص شوید و به خانه بروید. با این حال، توصیه می شود ۱ روز در خانه استراحت کنید. در طول دوره مشخص شده توسط جراح، نباید اجسام سنگین بلند کنید و همچنین نباید از بازوها زیاد استفاده کنید. همچنین پس از جراحی برای بهبود سریع پوست می توانید از کرست بازو برای یک دوره زمانی استفاده کنید. استفاده از کرست بازو معمولا یک هفته طول می کشد. با این حال، اگر جراح لازم بداند ممکن است طول دوره استفاده از کرست تا ۱۵ روز طول بکشد. در طول این دوره، باید به بهداشت سوراخ های میلی متری باز شده در پوست توجه کرد. برای جلوگیری از ابتلا به عفونت، این قسمت باید تمیز باشد. همچنین پانسمان سوراخ ها در دوره های زمانی خاص لازم است. حفاظت  این ناحیه از نور خورشید به مدت ۱۰ روز یکی از مواردی است که باید در طول روند بهبود از آن آگاه باشید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی لاغری موضعی بازو کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لاغری , موضعی , بازو , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 تغذیه

 

6 روش برتر درمان ریزش مو

 

در حالی که رژیم غذایی به تنهایی موهای شما حفظ نمی کند، ممکن است ادعای قدیمی ای که “شما چیزی که می خورید هستید” صحت داشته باشد. اگر با خوردن دونات و تنقلات خود را زنده نگه داشته اید، موهای سالمی نخواهید داشت. دنیس کرنان، مالک شرکت DK Hair Techs، عضو انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو، و تکنسین کاشت مو است که در این زمینه برای افراد مشهور مشغول به کار بوده است، می گوید: “داشتن کمبود مواد مغذی موجب تضعیف موها شده و موها را به آسیب بیشتر متمایل می کند.”

“غذای مغذی قصد ندارد موهای شما را به هیچ وجه برگرداند، خوردن مقدار زیادی از غذاهای غنی از پروتئین و چربی های سالم می تواند باعث شود موهای که هنوز دارید ضخیم تر و شفاف تر شوند.” کمبود ویتامین های گروه B به صورت شدید می تواند بر تشکیل سلول های مو و بنابراین رشد مو تاثیر داشته باشد. بهترین منابع خانواده ویتامین B غذاهایی که حاوی پروتئین هستند مانند مرغ، ماهی، تخم مرغ و همچنین سبزیجات سبزبرگ مانند اسفناج هستند. (این غذاها همچنین برای سوخت چربی شکم مفیدند، بنابراین یک تیر و دو هدف است).

 

شامپو نایوکسن (Nioxin shampoo)

6 روش برتر درمان ریزش مو

شما بدون شک از Nioxin، یک نام تجاری از محصولات مراقبت از مو به منظور مبارزه با ریزش مو، شنیده اید. اما آیا می توان با استفاده ازشامپو یا اسپری ریزش مو را معکوس کرد؟ دکتر جویس می گوید: “تاثیر نایوکسین از لحاظ کمک به ریزش مو ناچیز است.” “هیچ شامپویی وجود ندارد که در واقع از دست دادن مو جلوگیری کند.”

در حالی که شما شامپو معجزه را در بازار پیدا نمی کنید، نایوکسین و بعضی از محصولات دیگر می تواند به شما کمک کند سلامت پوست سر خود را به منظور بهبود هر مویی که روی سر خود قرار داده اید، بهبود ببخشید. در واقع، تغذیه موهای شما با مواد مغذی مناسب درون و بیرون می تواند آن را سالم تر نشان دهد، بنابراین شما ممکن است از محصولات با گیاهان طبیعی مانند رزماری و نعنا استفاده کنید. در مقایسه با شامپو معمولی، آنهایی که با این نوع مواد ساخته شده اند، می توانند به طور طبیعی بدن شما را تحریک کنند تا گردش خون افزایش یابد و فولیکول های مو بهتر تغذیه شوند.

 

لیزر های کم توان

6 روش برتر درمان ریزش مو

درمان های لیزر در کلینیک ها و یا با دستگاه های دستی خانگی مانند HairMax و  LaserComb،راه حل دیگریست که ظاهرا موهای جدید را با تحریک جریان خون به منطقه رشد می دهد (فکر کنید: یک نسخه تقویت شده از شامپو تحریک پوستی). فقط انتظار معجزه نداشته باشید. دکتر جویس می گوید:”این لیزرها  باعث رشد هیچ موی جدیدی نخواهد شد. در صورت موثر بودن، آنها ممکن است به شما کمک کنند که  موهای موجود خود را کمی بلندتر کنید”.

لیزر درمانی یک راه حل برای طاسی نیست و HairMax برای عمل به تعهد خود به زمان نیاز دارد: شما باید از محصول برای ۱۵ دقیقه در روز، سه روز در هفته استفاده کنید و شما باید آن را به طور نامحدود برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کنید. با این حال، درمان نور لیزر عوارض جانبی مهمی ندارد و ممکن است برای افرادی که متوجه شدند ریزش موی سرشان افزایش داشته و می خواهند بیشتر موهایی که در سر دارند را  حفظ کنند.

 

 کاشت مو

 

6 روش برتر درمان ریزش مو

 

بهترین راه حل برای جایگزینی موهای از دست رفته پیوند است. در گذشته، دکترها از از شاخه هایی که به بافت شباهت داشتند (قطعا ظاهر طبیعی نداشتند) استفاده می کردند. امروزه، افراد گزینه های بیشتری دارند. شما می توانید از “روش نوار” که در آن دکتر یک جراحی نوار از مو را از پشت سر برداشته، هر مو را زیر میکروسکوپ جدا می کند، و سپس با برش های کوچک در نقاط کم مو میکارد. دکتر جویس می گوید: “اگر شما یک اسکار را نمی خواهید، زیرا دوست دارید موهای کوتاه داشته باشید، ممکن است یک کاشت موی “بدون پوست” یا (FUE) انتخاب کنید. پیوندها یکی یکی برداشت و کاشت می شوند.

دکتر جویس می گوید: “اگر شما طوری طاسی گرفتید که موهای قابل برداشت زیادی روی سرتان نداشته باشید، می توانیم با موهای بدن مانند سینه، شکم، پشت و گاهی اوقات ناحیه شکمی، پیوند را انجام دهیم” .

نرخ بازدهی با FUE تقریبا به همان اندازه با روش نوار است و زمان بهبود کمتر از سه تا پنج روز در مقایسه با روش نوار که ۱۰ روز است، می باشد.

 

فیناستراید یا پروپتسیا

6 روش برتر درمان ریزش مو

پروپستیا که همچنین به عنوان فیناستراید شناخته می شود، داروی دیگریست است که توسط FDA برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار گرفته است. این دارو در اصل برای کمک به جلوگیری از سرطان پروستات ایجاد شده است و با مسدود کردن تولید هورمون مردانه در پوست سر که به عنوان آندروژن دی هیدروتستوسترون (DHT)، که فولیکول های مو را از بین میبرد، کار می کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان ریزش مو کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 Ø¬Ø±Ø§Ø­ÛŒ پلک یا بلفاروپلاستی

برای بلفاروپلاستی چگونه باید آماده شد؟

قبل از برنامه ریزی برای انجام بلفاروپلاستی، شما با یک جراح پلاستیک و چشم پزشک و یا جراح پلاستیکی که در جراحی چشم تخصص دارد، ملاقات می کنید تا راجع به مسائل زیر صحبت کنید:

سابقه پزشکی شما. جراح شما سوالاتی در مورد سابقه جراحی و شرایط گذشته یا کنونی مانند  خشکی چشم، گلوکوم (آب سیاه)، آلرژی، مشکلات گردش خون و مشکلات تیروئید و دیابت خواهد پرسید. جراح پلک همچنین درباره استفاده شما از داروها، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، تنباکو و مواد مخدر سوال خواهد کرد.

انتظارات شما. یک بحث صادقانه راجع به انتظارات و انگیزه های شما برای جراحی می تواند به تنظیم سطح رضایت شما کمک نماید.

نتایج. جراح پلک با شما راجع به اینکه آیا بلفاروپلاستی می تواند نتایج موثری برای شما ایجاد نماید، بحث خواهد کرد.

 

قبل از جراحی پلک، شما باید مراحل زیر را طی نمایید:

معاینه فیزیکی. جراح شما قبل از بلفاروپلاستی معاینه فیزیکی چشم را انجام می دهد که ممکن است شامل آزمایش تولید اشک و اندازه گیری قسمت هایی از پلک باشد.

معاینه دید چشم. چشم پزشک شما دید شما از جمله دید محیطی را بررسی می نماید. این آزمایش برای استفاده از پوشش بیمه مورد نیاز است.

عکاسی پلک. از زاویه های مختلف از چشمان شما عکس می گیرند. این عکس ها به برنامه ریزی جراحی پلک، ارزیابی اثرات فوری و بلند مدت بلفاروپلاستی و استفاده از پوشش بیمه کمک می کند.

و از شما خواسته می شود که:

مصرف وارفارین (کومادین، جانتون)، آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم، ناپروکسن (Naprosyn) و هر نوع دارو یا مکمل گیاهی که موجب افزایش خونریزی می شود را متوقف کنید. از پزشک خود بپرسید که چه مدت قبل از جراحی باید از مصرف این داروها خودداری نمایید. فقط داروهایی را مصرف کنید که توسط جراحتان تایید شده است.

چند هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید. سیگار کشیدن می تواند بر توانایی بهبود شما پس از جراحی تاثیر منفی بگذارد.

اگر جراحی پلک را به صورت سرپایی انجام می دهید، برنامه ریزی کنید که فردی شما را به منزل برساند. همچنین از دوست یا عضوی از خانواده بخواهید که شب اول پس از جراحی را با شما سپری کند.

 

چه انتظاراتی می توانید داشته باشید؟

 

  • قبل از انجام روش

بلفاروپلاستی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود. جراح شما داروهای بی حسی را به پلک های شما تزریق کرده و از داروهای وریدی برای آرام کردن شما استفاده می نماید.

 

  • در طول انجام بلفاروپلاستی

اگر بر روی پلک های بالا و پایین خود جراحی را انجام می دهید، جراح معمولا ابتدا پلک بالا را عمل می کند. جراح میان چین های پلک برشی ایجاد کرده و پوست، عضله و احتمالا چربی اضافه را حذف نموده و سپس برش را می بندد.

برای پلک پایین، جراح دقیقا زیر مژه ها و در چین طبیعی چشم و یا در داخل پلک پایین برشی ایجاد می کند. پزشک چربی، عضلات و پوست اضافه را حذف کرده و برش را می بندد.

اگر پلک بالایی شما تا نزدیکی مردمک چشم شما دچار افتادگی باشد، جراح شما ممکن است همراه با بلفاروپلاستی از روشی به نام پتوز برای افزایش میزان حمایت عضله ابرو استفاده نماید.

 

  • پس از انجام روش

بعد از جراحی شما زمانی را در یک اتاق ریکاوری خواهید بود که در آن شرایط شما از نظر بروز عوارض جانبی بررسی می شود. پس از آن معمولا در همان روز می توانید به خانه بازگردید.

 

بعد از جراحی ممکن است علائم زیر را موقتا تجربه نمایید:

  • تاری دید ناشی از پماد روان کننده ای که به چشم شما اعمال شده
  • آبریزش چشم
  • حساسیت به نور
  • دوبینی
  • پلک های پف کرده و بی حس
  • تورم و کبودی
  • درد یا احساس ناراحتی

 

پزشک شما احتمالا پیشنهاد می کند که بعد از عمل جراحی کارهای زیر را انجام دهید:

استفاده از کمپرس یخ بر روی چشم ها به مدت ۱۰ دقیقه با فاصله یک ساعته در شب بعد از جراحی. در روز بعد چهار تا پنج بار از کمپرس های یخ بر روی چشمان خود استفاده نمایید.

پلک ها را به آرامی تمیز کنید و از قطره ها و پماد های تجویز شده استفاده نمایید.

از هر گونه زور زدن، بلند کردن اجسام سنگین و شنا به مدت یک هفته اجتناب کنید.

برای یک هفته از فعالیت های شدید مانند ایروبیک و دویدن اجتناب کنید.

سیگار نکشید.

چشمان خود را نمالید.

اگر از لنزهای تماسی استفاده می کنید، آنها را تا حدود دو هفته پس از جراحی در چشم قرار ندهید.

از عینک آفتابی تیره برای محافظت از پوست پلک ها در مقابل نور خورشید و باد استفاده کنید.

برای چند روز در هنگام خواب سر خود را در ارتفاعی بالاتر از قفسه سینه قرار دهید.

برای کاهش تورم، ار کمپرس سرد استفاده کنید.

بعد از چند روز، در صورت نیاز به مطب پزشک خود مراجعه نمایید تا بخیه های شما کشیده شوند.

برای حدود یک هفته از مصرف آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن سدیم، ناپروکسن و سایر داروها یا مکمل های گیاهی که ممکن است میزان خونریزی را افزایش دهند، اجتناب کنید. در صورت نیاز برای کنترل درد از استامینوفن استفاده کنید.

 

اگر یکی از موارد زیر را تجربه کردید، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید:

  • تنگی نفس
  • درد قفسه سینه
  • ضربان قلب غیرعادی
  • درد شدید جدید چشم
  • خونریزی
  • مشکلات دید

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی بلفاروپلاستی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بلفاروپلاستی , لیفت ابرو , جراحی پلک , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

 

معرفی بوتاکس مصپورت ( MASPORT )

 

 

موارد مصرف : بوتولینوم توکسین تیپ A برای درمان اسپاسم صورت بلفاروپلاسم، اسپاسم نیمه صورت(همی فاسیال)، اختلال صدای اسپاسمودیک، تورتيكولی اسپاسمودیک، ناهنجاری گردن، فلج مغزی اسپاسمودیک، زیبایی، چپ چشمی، خطوط صورت، میگرن مزمن، خطوط اخم، چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

توكسين بوتولينوم A نوعی پروتئين پيچيده است كه از باكتری كلستريديوم بوتولینوم ترشح می ‌شود. توکسین بوتولینیوم A می ‌تواند مسموميت ‌های شديد غذايی ايجاد كند. برای كاربردهای پزشكی این فراورده به ‌صورت خالص، استريل، بسیار رقیق و ضعیف شده فراوری می ‌شود و به صورت تزریقی استفاده می شود. این محصول با نام تجاری بوتاکس عرضه می شود. بوتاكس پس از تزريق، جذب عضله شده و در پايانه ‌های عصبی كه فرمان انقباض را به عضلات می ‌رسانند، مستقر می ‌شود.

در اين محل بوتاكس از آزاد شدن يك واسطه شيميايی به نام استيل كولين كه مسئول انقباض عضلانی است جلوگيری می ‌كند، در نتيجه دستور انقباض به عضله نمی ‌رسد و در حقيقت نوعی فلج عضلانی موقت ايجاد می ‌شود که ۳ تا ۶ ماه طول می ‌كشد. از آنجایی که دلیل ایجاد بسیاری از خطوط و چین و چروک های صورت انقباض عضله است. عدم ‌انقباض عضلات زير پوستی باعث محو شدن و از بين رفتن چين و چروك ‌های پوست روی عضله می ‌شود.

بوتاکس ها انواع مختلفی داشته و شرکت ها و کشورهای مختلف نمونه هایی را به بازار عرضه کرده اند. یکی از معروف ترین بوتاکس ها، بوتاکس دیسپورت اروپایی است. تزریق دیسپورت خطوط صورت را که عمدتا بین ابروها ایجاد می شوند را کاهش می دهد.

به تازگی شرکت داروسازی مصون دارو در ایران نیز بوتاکسی شبیه به دیسپورت با نام تجاری مصپورت تولید کرده است که در ویال های ۵۰۰ واحدی در بازار عرضه شده است و هر ویال برای سه نفر قابل استفاده است.

شرکت داروسازی مصون دارو (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۶ شمسی به عنوان یک شرکت دانش بنیان با کسب دانش فنی و تولید داروهای بیوتکنولوژیک و واکسن ‎های مصرف انسانی و ارائه داروهای جدید با فناوری ‎های پیچیده به منظور مبارزه با بیماری ها و ارتقاء سطح سلامت جامعه شروع به فعالیت کرده است. شرکت مصون دارو اولین و تنها تولید کننده انواع مختلف آنتی توکسین منووالان و پلی والان کلستریدیوک بوتولینوم ، واکسن هموفیلوس آنفولانزا تیپb با نام تجاریMAS-HibVAC و توکسین کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A با نام تجاری مصپورت در ایران می باشد. بیان شده است که این محصولات در شرکت مصون دارو با کیفیتی در سطح استانداردهای آمریکا و اروپا تولید می گردند. ظرفیت ‎های تولید ایجاد شده در این شرکت چندین برابر نیاز کشور بوده و در حال حاضر این شرکت قادر است به طور کامل نیازهای مصرف داخل را تامین نماید.

مانند هر محصول جدید و ناآشنای دیگر بوتاکس مصپورت نیز در ابتدا توسط انجمن های پزشکی مورد انتقاد قرار گرفت چرا که بوتاکس های چینی تجربه بدی ایجاد کرده بودند و عوارضی ناخواسته ای پس از مصرف ایجاد می کردند. پیش بینی می شد که بوتاکس مصپورت هم دچار این مشکلات شود. اما با گذشت زمان و عملکرد مثبت بوتاکس ایرانی مصپورت در مقایسه با برندهای فیک خارجی، دیدگاه ها نسبت به این محصول تغییر یافت و مصپورت توانست اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورد؛ به طوری که هم اکنون در بازار ایرانی و جهانی مصپورت جایگاه خودش را بدست آورده است. مصپورت دارای تاییدیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

برای تزریق این محصول باید از پزشک و متخصص آموزش دیده کمک بخواهید. تزریق بوتاکس فرایندی بسیار حساس بوده و فقط به نقاط مشخصی می بایست تزریق شود و گرنه ممکن است فرد دچار عوارض ناخواسته مثل افتادگی پلک شود.

 

ماندگاری تزریقات بوتاکس چقدر است؟

احتمالا راجع به ماندگاری بوتاکس سوالاتی دارید. اکثر افراد اثرات بوتاکس را به مدت سه تا چهار ماه مشاهده می کنند، اما عوامل متعددی می توانند این دوره را کوتاه تر یا طولانی تر کنند:

  • سن شما. افراد مسن که میزان عضلاتشان کاهش یافته است، ممکن است مدت زمان اثر بوتاکس را کم کنند. ماندگاری بوتاکس برای افراد جوانتر با حجم عضله بیشتر و عضلات قوی تر بیشتر است.
  • ساختار صورت و حالات چهره فرد.
  • سیگاری بودن
  • رژیم غذایی
  • مراقبت های پوستی؛ استفاده از فیشال، میکروابریژن یا دیگر روش های بازسازی پوست.
  • چه میزان در مقابل اشعه خورشید قرار دارید و از قبل چه میزان آسیب پوستی ناشی از اشعه خورشید داشته اید.
  • آیا شما بوتاکس را برای بار چندم استفاده می کنید؟ با این حال این به نظر می رسد که این عامل از نفری به فرد دیگر متفاوت است. بعضی از افراد اثرات طولانی مدتی را با استفاده مکرر به دست می آورند، در حالی که به نظر می رسد که دیگران دچار مقاومت به بوتاکس می شوند و نیاز به درمان های مکرر دارند.

پزشکان در مورد اینکه کدامیک از عوامل فوق مهم تر است، اختلاف نظر دارند، بنابراین این موضوع سؤال خوبی است که از پزشک خود بپرسید. در هر صورت تزریق در محل ثابت مانند پنجه کلاغی ها زودتر از هر سه ماه یکبار توصیه نمی شود.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی مصپورت کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بوتاکس , مصپورت , برطرف کننده خط اخم , خطوط پنجه کلاغی , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

چه زمان می توان نتایج هایفو را دید؟

بیماران ممکن است اثرات جزئی را از همان ابتدا ببینند، اما لیفت نهایی پس از اینکه کلاژن قدیمی با کلاژن جدید و منعطف جایگزین شد، و در طی ۲ تا ۳ ماه پس از انجام روش مشاهده خواهد شد. با ادامه فرآیند تولید کلاژن تغییرات مثبت بیشتری را می توان تا ۶ ماه پس از هایفو تجربه کرد.

آیا در طول درمان امواج فراصوت را احساس می کنم؟

بله. آنچه که در طول درمان احساس می کنید، مقدار کمی از انرژی فراصوت متمرکز است که به زیر سطح پوست اعمال می شود.

آیا عوارض جانبی برای هایفو وجود دارد؟

ممکن است که پس از درمان مقدار کمی قرمزی برای حدود یک ساعت یا بیشتر تجربه کنید. درصد کمی از بیماران ممکن است تورم، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس داشته باشند، اما این علائم خفیف و موقت هستند.

سوالات متداول راجع به هایفو

چه چیز منحصر به فردی در مورد این روش وجود دارد؟

هایفو تنها روش درمانی غیر تهاجمی است که می تواند به طور خاص سطح عمیق زیر پوست را که در جراحی زیبایی صورت هدف قرار می گیرد را بدون ایجاد برش و آسیب رساندن به سطح پوست هدف قرار دهد. بعلاوه هایفو تنها روشی است که از تصویربرداری فراصوت استفاده می نماید. تصویربرداری فراصوت به درمانگر اجازه می دهد تا لایه های بافتی که در حین درمان هدف قرار می گیرند را مشاهده کرده و اطمینان حاصل نماید که انرژی دقیقا به جایی اعمال می شود که بیشترین اثر را دارد.

آیا هایفو می تواند جایگزینی برای لیفت صورت باشد؟

در واقع هایفو جایگزینی برای لیفت صورت نیست، اما هایفو گزینه ای مناسب برای افرادی است که برای لیفت صورت آماده نیستند یا می خواهند نتایج جراحی زیبایی را طولانی تر کنند.

مدت زمان هر جلسه درمانی هایفو چقدر است؟

درمان کامل صورت ۴۵-۶۰ دقیقه طول می کشد و درمان جزئی صورت یا لیفت ابرو در حدود ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. هایفو دوره نقاهت ندارد.

چه افرادی کاندید خوبی برای هایفو هستند؟

یک کاندید خوب برای هایفو فردی است که دارای پوست خسته و با استحکام کم است. به عنوان مثال پایین آمدن خط ابرو یا افتادگی پلک، اغلب اولین نشانه های بلوغ پوست هستند. به طور معمول کاندیدهای مناسب هایفو افراد سی سال به بالا هستند که پوستشان از استحکام کافی برخوردار نیست.

ماندگاری نتایج هایفو چقدر است؟

بیمارانی که با هایفو درمان می شوند، پس از گذشت یک سال از روش هنوز هم کلاژن جوان و جدید پوست را دارند و با توجه به نوع پوست این نتایج ممکن است یکسال دیگر نیز به طول انجامد. درمان های ترمیمی بعدی می تواند روند افزایش سن را آهسته کند اما به شرایط فردی بیمار بستگی دارد.

در طی درمان چه احساسی خواهیم داشت؟

بعضی از بیماران در زمان اعمال امواج فراصوت کمی احساس ناراحتی می کنند، اما این احساس موقت است و سیگنالی مثبت است که مشخص می کند روند ساخت کلاژن آغاز شده است.

آیا هایفو دردناک است؟

آستانه های درد بیماران متفاوت است، اما بطورکلی در زمان اعمال انرژی فراصوت، ممکن است کمی احساس درد و ناراحتی وجود داشته باشد.

کلاژن چه کاری انجام می دهد؟ هایفو چگونه تولید کلاژن را تحریک می نماید؟

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که با حفظ استحکام و انعطاف پوست باعث جوانسازی آن می شود. با افزایش سن، کلاژن انعطاف و توانایی خود برای مقابله با اثرات جاذبه که باعث کشیده شدن پوست به سمت پایین می شود را از دست می دهد. هایفو فرایند ترمیم پوست و تولید کلاژن جدید را آغاز می کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی هایفوتراپی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هایفوتراپی , زیبایی پوست , لیفت صورت , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

محصولات مزوتراپی توسکانی (TOSKANI)

 

  • کیت مزوتراپی ضد پیری (Anti-ageing Meso Starter Kit)

کیت آغازگر ضد پیری TOSKANI برای درمان حرفه ای علائم افزایش سن با انتخاب کارآمدترین محصولات درمان علائم افزایش سن برای همه درجات طراحی شده است. این کیت علائم پیری را از طریق عملکرد ترکیبی عوامل فعال آن اصلاح و معکوس می کند. کیت شامل Mesolift Cocktail (2x10ml)، NCPR (2x5ml) و TKN HA MW 2٪ (۱x5ml) می باشد.

 

موارد کاربرد:

  • چین و چروک
  • افتادگی پوست
  • پوست کدر
  • خشکی پوست

 

  • کیت مزوتراپی ضد ریزش مو (Anti-Hair Loss Meso Starter Kit)

کیت آغازگر موی TOSKANI با انتخاب بهترین محصولات مناسب مو برای درمانی حرفه ای طراحی شده است. این کیت برای تحریک رشد مو، بهبود و اصلاح انواع مختلف ریزش مو کاربرد دارد. کیت شامل کوکتل پلاس مو (۳x10ml) و HCPR (2x5ml) است.

 

موارد کاربرد:

  • آلوپسی آندروژنیک ( طاسی با الگوی مردانه و زنانه)
  • آلوپسیا آره اتا (طاسی منطقه ای)
  • تلوژن افلوویوم (Telogen effluvium)
  • افلوویوم پس از زایمان
  • تروپیسم پوست کم

 

  • کوکتل ضد پیری

کوکتل ضد پیری توسکانی عواید متعدد ضد پیری و اثرات مرطوب کنندگی و جوانسازی برای پوست فراهم می آورد. کوکتل ضد پیری از ترکیب ۵ ماده تشکیل شده است تا بتواند خطوط و چین و چروک را کاهش دهد، تولید کلاژن را افزایش داده، لکه های سن را به حداقل برساند و ساختار پوست را سفت نماید. اسید هیالورونیک که برای مزایای ضد پیری خود شناخته شده همراه با کارنیتین و DMAE، همچنین Pyruvate و Argireline برای ایجاد این کوکتل قدرتمند جهت مقابله با شل شدن و افزایش سن پوست ترکیب شده است.

 

موارد کاربرد:

  • چین و چروک های پیشرفته و شدید
  • از بین رفتن استحکام پوست
  • سن بیولوژیکی ۴۵+ سال

 

  • کوکتل ضد سلولیت

کوکتل ضد سلولیت توسکانی یک ترکیب قدرتمند از مواد تشکیل دهنده برای درمان سلولیت اسفنجی و استرپتوکوک است. با توجه به ترکیبات آن، این کوکتل مزوتراپی توسکانی برای بازسازی مناطق تحت تاثیر سلولیت چربی ایده آل است. این محصول حاوی عوامل لیپولیتیک مانند کافئین، فسفاتیدیل کولین و سدیم دیوکسوکلئات و عصاره های طبیعی گیاهی با فعالیت های ادرارآور و ضد تورم مانند عصاره گیاه دم اسب و عصاره آتریشاک (کنگر فرنگی) است.

 

موارد کاربرد:

  • سلولیت اسفنجی
  • سلولیت درجه I-III

 

  • Ascormax

اسید اسکوربیک یا ویتامین C توسکانی یک ویتامین محلول در آب با ویژگی های آنتی اکسیدان و آنتی رادیکال قوی است. در محلول بسیار شکننده است، در تماس با هوا، نور و حرارت از بین می رود و یک مولکول است که قادر به مقابله با اثرات مضر اکسیدان ها مانند رادیکال های آزاد است. در محصولات توسکانی از فرم L استفاده شده که فعالیت های ویتامین را ارائه می دهد. ویتامین C به عنوان کوفاکتور آنزیمی عمل می کند که در واکنش های فیزیولوژیکی نظیر هیدروکسیل شدن دخیل است، و از این رو نقش آنتی اکسیدان قوی دارد. ویتامین سی همچنین در سنتز کلاژن و بافت همبند جهت جلوگیری از پیری پوست نقش دارد. با توجه به فعالیت آنتی تیروزیناز، ویتامین سی همچنین اثر ملانوژنز را مهار می کند و مانع تشکیل ملسما در پوست می شود.

 

موارد کاربرد:

  • پیری زودرس
  • پیری ناشی از قرارگیری در معرض اشعه UV
  • اختلالات مرتبط با آکنه
  • فشار اکسیداتیو و اختناق بافت

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی مزوتراپی توسکانی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مزوتراپی , توسکانی , جوانسازی , آبرسانی , زیبایی پوست , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

ژل بلوترو (BELOTERO)

بلوترو بالانس چیست؟

ژل تزریقی بلوترو بالانس یک تزریق تجویزی است که برای صاف کردن و پر کردن موقت خطوط لبخند، خطوط بغض و خطوط دیگر متوسط تا شدید در اطراف لب ها و دهان استفاده می شود. نتایج فردی پس از درمان ممکن است متفاوت باشد.

 

مزایای بلوترو بالانس چیست؟

  • به صاف کردن خطوط و چین و چروک های پوستی متوسط ​​تا شدید کمک می کند.
  • در زمان لمس، طبیعی است.
  • حرکات و حالات صورت طبیعی و نرمال را حفظ می کند.
  • یک درمان سریع و آسان است که نتایج فوری و قابل توجهی را فراهم می کند.
  • نیاز به هیچگونه زمان استراحتی ندارد.
  • ژلی نرم و انعطاف پذیر تولید می کند
  • با ساختار طبیعی پوست شما ترکیب می شود
  • به راحتی روی خطوط و چین و چروک های سرسخت را پر می نماید

 

  چه کسی نباید بلوترو بالانس استفاده کند؟

بلوترو بالانس نباید برای بیماران دارای سابقه آلرژی چندگانه یا شدید (از جمله افرادی که سابقه آنافیلاکسی دارند) استفاده شود. بلوترو بالانس نباید در بیماران مبتلا به آلرژی به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت استفاده شود.

ممکن است فرد پس از استفاده از بلوترو بالانس در محل تزریق واکنش داشته باشند. این واکنشها می تواند شامل التهاب بوده و معمولا کمتر از ۷ روز طول می کشد.

 

برای حدود ۲۴ ساعت پس از درمان، از کارهای زیر اجتناب کنید:

  • فعالیت شدید
  • قرارگیری در معرض نور آفتاب یا حرارت بالا
  • مصرف آسپرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی
  • مصرف نوشیدنی های الکلی

قرار گرفتن در معرض هر یک از موارد فوق ممکن است باعث ایجاد قرمزی، تورم و یا خارش موقت در محل تزریق شود.

 

قبل از تزریق با بلوترو بالانس چه کارهایی باید انجام دهم؟

در صورت مصرف دارویی که بر لخته شدن خون اثر می گذارد، مانند آسپرین، یک NSAID یا وارفارین، به پزشک خود اطلاع دهید. این داروها ممکن است شما را در معرض افزایش خونریزی در محل درمان قرار دهند. اگر واکنش پوستی مانند زخم های باز، کیست ها، جوش ها، راش پوستی یا عفونت دارید، به پزشک خود اطلاع دهید. درمان باید تا زمان بهبود این موارد تاخیر یابد. همچنین در صورت مصرف دارویی که بر سیستم ایمنی بدن تاثیر می گذارد، به پزشک خود اطلاع دهید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی ژل بلوترو کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: ژل بلوترو , حجم دهی , پر کردن , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

در سال ۲۰۰۹، FDA استفاده از هایفو برای لیفت ابرو را تایید کرد. در سال ۲۰۱۴ استفاده از این دستگاه برای خطوط و چین و چروک سینه و گردن تایید شد.

نتایج بدست آمده از چندین آزمایش بالینی اعلام داشتند که هایفو برای لیفت صورت و بهبود چروک های پوستی موثر و ایمن است. افراد تحت درمان توانستند در طی چند ماه پس از درمان نتایج خوبی را بدون ریسک های مرتبط با جراحی ببینند.

هایفو یک روش درمانی برای لیفت صورت است که نشان داده است که می تواند جایگزینی مناسب برای جراحی با عوارض مربوطه و دوره بهبود پس از آن باشد. هایفو به ویژه برای افراد جوانی مناسب است که نمی خواهند خطرات جراحی را بپذیرند.

لازم به ذکر است که هایفو برای افرادی که دچار افتادگی شدید پوست هستند، بی تاثیر می باشد.

هایفو صورت

هایفو از انرژی اولتراسوند متمرکز استفاده می کند تا لایه های پوستی موجود در زیر سطح پوست را هدف قرار دهد. انرژی اولتراسوند باعث می شود که بافت به سرعت رشد کند.

هنگامی که سلول ها در منطقه هدف به دمای خاصی رسیدند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که ممکن است دور از منطق به نظر برسد، آسیب سلولی در واقع باعث تحریک سلول ها برای تولید بیشتر کلاژن می شود. کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را فراهم می کند.

افزایش کلاژن در پوست باعث کشیدگی و سفت شدن پوست شده و میزان چین و چروک پوست را کاهش می دهد. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت ویژه در زیر سطح پوست تمرکز می کنند، هیچ آسیبی به لایه های بالای پوست و موارد مجاور آن نمی رسد.

ممکن است که هایفو برای همه مناسب نباشد. به طور کلی این روش بیشترین تاثیر را در افرادی می گذارد که بیش از ۳۰ سال دارند و میزان افتادگی پوست آن ها خفیف تا متوسط ​است.

افرادی که دارای پوستشان دچار آسیب دیدگی های ناشی از آفتاب شده یا میزان افتادگی پوست آن ها شدید است، ممکن است پیش از دیدن نتایج، نیاز به چند جلسه درمانی داشته باشند.

افراد مسن تر با عوارض پوستی زیاد، افتادگی شدید پوست یا افتادگی زیاد پوست گردن نامزدهای خوبی برای هایفو نیستند و ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشند.

هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در منطقه هدف، آکنه شدید یا کیستیک و ایمپلنت های فلزی در منطقه درمان توصیه نمی شود.

هایفو روشی برای زیبایی پوست

مزایای هایفو

طبق آمارها میزان استفاده از هایفو و دیگر روش های غیر جراحی برای صورت در طول چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. تعداد کل روش های انجام شده در سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، ۶۴٫۸ درصد افزایش یافته است.

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت شدن پوست در گردن
  • لیفت گونه، ابرو و پلک ها
  • زاویه سازی چانه
  • کشیدن پوست دکلته ( بالای سینه)
  • صاف کردن پوست

نتایج بدست آمده از مطالعات امیدوار کننده است. مطالعه ای در سال ۲۰۱۷ که شامل ۳۲ نفر کره ای بود، نشان داد که هایفو پس از ۱۲ هفته به طور قابل توجهی انعطاف پذیری پوست گونه، پایین شکم و ران را افزایش داده است.

در مطالعه ای بر روی ۹۳ فرد، ۶۶ درصد از افرادی که با هایفو درمان شدند، پس از ۹۰ روز بهبود ظاهری صورت و گردن را نشان دادند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی هایفوتراپی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هایفوتراپی , زیبایی پوست , لیفت صورت , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

لیپومدلینگ چیست

ریکاوری بعد از لیپومدلینگ

شما باید برای اینکه فردی پس از انجام عمل شما را به منزل برساند، هماهنگی لازم را انجام دهید.

زمانی که شما هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نکنید، می توانید دوباره رانندگی کنید.

مناطق درمان شده احتمالا به مدت یک یا دو هفته کبود و متورم خواهند شد. در صورت شاغل بودن، ممکن است بخواهید دو هفته از محل کار مرخصی بگیرید.

ممکن است شش ماه طول بکشد تا لیپومدلینگ کاملا اثر بگذارد، زیرا مقداری از چربی های تزریق شده ممکن است طی چند ماه اول بعد از عمل، دوباره توسط بدن جذب شوند.

 

آیا لیپومدلینگ برای من مناسب است؟

لیپومدلینگ در زمینه جراحی زیبایی محدودیت خاصی دارد. در ابتدا شما باید مقدار کافی چربی در ناحیه های خاص (شکم، ران و پهلوها) داشته باشید تا بتوانید این روش را بدون هیچ گونه بدشکلی در بدن خود چربی را برداشت کنید. در مرحله دوم میزان چربی که می تواند در هر جلسه تزریق شود، به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سی سی بسته به هیکل و سایز شما محدود می شود. در جراحی سینه این حجم چربی معمولا باعث ایجاد افزایش یک سایز در اندازه سینه می شود. در دوره اولیه پس از جراحی انتظار می رود که منطقه تزریق کبود و سفت شود؛ و در حدود ۴-۶ هفته به حالت نرم و طبیعی در می آید. مقداری از چربی های تزریق شده توسط بدن شما جذب می شوند و به طور متوسط ​​این مقدار به ۲۵ تا ۳۰ درصد کل حجم تزریق شده می رسد. اکثر بیماران نیاز به عمل مجدد لیپومدلینگ دارند که می تواند پس از ۳-۶ ماه پس از جراحی اولیه انجام شود. بیمارانی که تصمیم به انجام این روش می گیرند باید انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشند. نقطه مثبت این روش این است که شما هیچگونه ایمپلنتی نخواهید داشت و برای افرادی که ترجیح می دهند که ایمپلنت نداشته باشند، گزینه ی خوبی است.

 

عوارض جانبی مورد انتظار

پس از جراحی انتقال چربی، احتمالا عوارض زیر را تجربه خواهید کرد:

  • کبودی و تورم قابل توجه
  • بی حسی موقت
  • زخم های کوچک – این زخم ها محو خواهد شد، اما به طور کامل ناپدید نمی شوند.
  • از دست دادن مقداری از چربی های تزریق شده در چند ماه اول

 

چه مشکلاتی ممکن است پیش آید؟

جراحی انتقال چربی یا لیپومدلینگ عموما یک روش مطمئن است، اما گاهی اوقات ممکن است باعث عوارض زیر شود:

  • تجمع خون زیر پوست (هماتوم)
  • مرگ بافت چربی (نكروز چربی)
  • انسداد در یک رگ خونی ناشی از یک قطعه چربی (آمبولی چربی)
  • نشت هوا به داخل فضای بین ریه ها و دیواره قفسه سینه (پنوموتوراکس)
  • اسکار ضخیم و آشکار – گاهی اوقات به عنوان اسکارهای هیپرتروفی شناخته می شود.

همچنین هر عملی دارای احتمال کمی است از:

  • خون ریزی بیش از حد
  • لخته شدن خون در رگ
  • عفونت
  • واکنش آلرژیک به بیهوشی

جراح باید توضیح دهد که احتمال بروز این خطرات و عوارض چقدر است و در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل چگونه آن را درمان می کند. در برخی موارد افراد به نتیجه دلخواه خود نرسیده و احساس می کنند که به عمل مجدد نیاز دارند.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیپومدلینگ کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لیپومدلینگ , زیبایی اندام , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

 

پرکردن صورت با تزریق چربی

 

درباره پرکردن صورت (تزریق چربی):

پر کننده صورت می تواند با استفاده از مواد مختلف ساخته شود. از تزریق چربی نیز اغلب برای پر کردن صورت استفاده می شود. از چربی بدن خود فرد در روند استفاده می شود. با توجه به نیاز، به قسمت های مختلف صورت تزریق می شود. قسمتی که درصد ماندگاری آن بیشتر است، استخوان گونه است. اگر چه تداوم تزریق چربی بیشتر از اسید هیالورونیک است، اما پس از مدتی حدود ۶۰٪ آن از بین می رود. ۴۰٪ حفظ می شود. بنابراین، فرایند را می توان به صورت اختیاری تکرار کرد.

تزریق اغلب در از بین بردن چین و چروک های عمیق،  حجم دهی لب و در مشکلاتی که با کاهش حجم چربی صورت در طول زمان رخ می دهد، ترجیح داده می شود. پرکننده ها بسیار متنوع هستند، اما پرکننده ای که ترجیح داده می شود اسید هیالورونیک است. اما تزریق چربی نیز سال هاست برای اهداف مشابه اعمال می شود. مانند دیگر عملیات پر کردن، در طول تزریق چربی بریدگی وجود ندارد. به همین دلیل هیچ اسکاری وجود ندارد. این فرایند در ۶۰-۳۰ دقیقه تکمیل می شود. اگر بی حسی موضعی اعمال شود، بیمار می تواند بلافاصله بعد از عمل به زندگی اجتماعی بازگردد. اگر بیهوشی عمومی استفاده شود، بعد از یک یا دو ساعت بیمار می تواند به خانه برگردد. در هر صورت، نیازی به بستری شدن نیست. از آنجا که روز بعد از عمل، ورم و کبودی وجود خواهد داشت، استراحت کردن مفید خواهد بود.

 

پرکننده صورت چیست

از پر کننده صورت اغلب برای مواردی از قبیل چین و چروک های ریز یا عمیق روی صورت، فرم دهی صورت، جای زخم ها استفاده می شود. بدون جراحی و به روش تزریق اعمال می شود. بنابراین،  احتمال وجود عوارضی مانند عفونت و اسکار بسیار کم است. معمولا می توان آن را در یک زمان بسیار کوتاه انجام داد. اگر چه انواع پرکننده های مورد استفاده بسیار متفاوت است، پرکننده هایی که بیشترین استفاده را دارند، اسید هیالورونیک ها هستند. از آنجا که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است، خطر را به حداقل می رساند. در یک دوره معینی توسط بدن جذب شده و اثر خود را از دست می دهد. باید تکرار شود. امروزه پرکننده هایی که ماندگاری طولانی دارند ترجیح داده نمی شوند. چون که خطراتی که ممکن است رخ دهد، در این نوع پرکننده ها شایع تر است. تزریق چربی نیز سال هاست به عنوان پرکننده صورت استفاده می شود.  اگرچه طول عمر آن با توجه به قسمت کاربرد و مرحله اعمال تغییر می کند، اما دوام بیشتری نسبت به پرکننده های اسید هیالورونیک دارد. پس از یک دوره معین، توسط برخی قسمت های بدن می تواند جذب شود.

 

قسمت های  کاربردی تزریق چربی

تزریق چربی را می توان به قسمت های مختلف بدن اعمال کرد. شایع ترین قسمت صورت است. برای چین و چروک های عمیق روی صورت، برجستگی گونه ها،  فک پایین، افزایش حجم لب ها و برخی از مشکلات در بینی از تزریق چربی استفاده می شود.

حجم دهی لب ها

از تزریق چربی اغلب برای لب ها استفاده می شود. برای کسانی که از نتایج تزریق موقت راضی هستند و می خواهند موثرتر باشد ایده آل است. مشکل از دست رفتن حجم لب ها با تزریق حل می شود. عدم تقارن اطراف لب می تواند اصلاح شود. لب ها برای صورت متناسب تر و حجیم تر می شوند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی پر کردن صورت با تزریق چربی کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: پر کردن صورت , تزریق چربی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

هدف از تزریق فیلر برای دور چشم چیست؟

تزریق دور چشم با فیلر برای رفع سیاهی، گودی، چروک های ریز، پف زیر چشم و کانال های زیر چشم که با بالا رفتن سن عمیق تر شده اند، انجام می شود. تفاوت فیلر زیر چشم با سایر فیلرها این است که تمام مشکلات مربوط به دور چشم را با یک بار تزریق درمان می کند. البته قبل از هر چیز متخصص زیبایی باید در مورد انجام تزریق نظر بدهد.

 

درمان گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

 

تزریق ژل زیر چشم چگونه انجام می شود؟

فیلر حاوی اسید هیالورونیک در انژکتورهای استریل و آماده، نگهداری می شود. در صورت لزوم، دکتر زیبایی فیلر را در نقاط مورد نیاز و در مقادیر مناسب اعمال می کند. فیلر در زیر بافت ها و روی استخوان تزریق می شود. فیلر را باید به صورت یکنواخت تزریق کرد. متخصص پوست بعد از تزریق شروع به ماساژ دادن دور چشم می کند.

 

آیا هنگام تزریق فیلر زیر چشم، دردی احساس می شود؟

تزریق دور چشم با استفاده از یک انژکتور ظریف توسط جراح پلاستیک یا متخصص زیبایی انجام می شود. برای کاهش درد، قبل از تزریق به محل مورد نظر، کرم بی حسی اعمال می شود. تغییر بلافاصله پس از تزریق فیلر، دیده خواهد شد، اما نتیجه ی دقیق معمولا بعد از یک هفته به دست می آید.

 

درمان گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

 

آیا تزریق فیلر به زیر چشم عوارض جانبی دارد؟

اگر تزریق توسط متخصص پوست، تحت شرایط استریل انجام شود، عوارض جانبی وجود نخواهد داشت. پس از درمان ممکن است در محل تزریق کبودی خفیف و قرمزی دیده شود. با استفاده از کمپرس یخ، عوارض تزریق فیلر زیر چشم به شدت کاهش می یابد. ممکن است علائم آلرژیک به ندرت در برخی از افراد مشاهده شود، در این مورد، متخصص شما با تمام کردن تزریق، اقدامات لازم را انجام می دهد. زیر چشم ، یکی از حساس ترین قسمت ها برای تزریق است. زیرا منطقه ای است که  تمایل به احتباس آب و تورم دارد. بنابراین، دراین قسمت نباید بیش از حد فیلر تزریق شود. یک متخصص باتجربه، مقدار مناسب را می داند.

 

ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم چقدر است؟

تزریق زیر چشم یک روش ماندگار و دائمی نیست. اما زمانی که تزریق تکرار شود، نتایج ماندگارتر خواهد بود. با توجه به شرایط هر فرد، ماندگاری نتایج تزریق از ۱ماه تا ۳ سال متغیر خواهد بود. در پایان این دوره، تزریق باید تکرار شود.

بافتهای زیرجلدی که پوست ما را جوان نشان می دهند، معمولا با افزایش سن و شروع پیدایش چین و چروک صورت در اطراف خط لبخند، و قسمت هایی که حرکت عضلانی رخ می دهد، آسیب می بینند. این حالت ممکن است ژنتیکی باشد اما در هر حال نشانه ای از پیری است. با تزریق فیلرهایی مانند  Restylane، Juvederm یا Radiesse، به بافت های نرم می توان چین و چروک های صورت را حذف و یا کاهش داد. فیلرهایی مانند Juvederm یا Restylane را می توان به تنهایی یا همراه با روش هایی مانند لیزر و لیفت صورت استفاده کرد. تزریق فیلر می تواند به درمان چین و چروک های عمیق صورت، گونه ها، حلقه های سیاه و گودی دور چشم کمک کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان گودی زیر چشم کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درمان گودی زیر چشم , تزریق فیلر , برطرف کردن سیاهی زیر چشم , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

چگونه سریع و ایمن وزن کم کنیم

شیوه ای در نظر بگیرید

شما احتمالا این عبارت را شنیده اید: “کالری دریافتی،کالری مصرفی”؛ به طوری که شما فقط نیاز به سوزاندن کالری بیشتری نسبت به کالری دریافتی خود دارید.

اما این کار آنچنان هم ساده نیست، همانطور که بسیاری از افراد می توانند از تجربه های شخصی به شما بگویند.

متابولیسم شما – چقدر بدن شما کالری را به سوخت تبدیل می کند- نیز مهم است. و اگر کالری بسیار زیادی را کاهش دهید، برای شما بد است. شما متابولیسم خود را کاهش می دهید و این باعث می شود که به کمبود بعضی مواد ضروری دچار شوید.

راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید این کار را انجام دهید، بدون اینکه کالری بیش از حدی را کم کنید. شما می توانید:

  • پروتئین را کاهش دهید
  • مقدار کالری دریافتی در یک روز معمولی را محاسبه کنید و آنرا اندکی کاهش دهید.
  • برچسب غذا را بخوانید تا بدانید که هر کدام حاوی چه میزان کالری است.
  • آب بیشتری بنوشید، بنابراین احساس گرسنگی کمتری می کنید.

هر روشی که استفاده می کنید، شما باید از غذاهایی که برای شما مفید هستند مانند سبزیجات، میوه ها، غلات کامل و پروتئین کم چربی استفاده کنید تا بتوانید مواد مغذی خوب را حفظ کنید. کار با یک متخصص تغذیه ایده ی خوبی است، بنابراین شما برنامه ای را طراحی می کنید که این نیازها را پوشش می دهد.

 

قبول مسئولیت و حمایت

بسیاری از اپلیکیشن ها می توانند به شما در ردیابی غذا کمک کنند. از آنجا که شما احتمالا گوشی هوشمند خود را بیشتر اوقات به همراه دارید، می توانید برای ادامه برنامه رژیمی خود از آن استفاده کنید. یا اینکه روی کاغذ هر آنچه که خورده اید و زمان آن را یادداشت کنید.

شما همچنین به افرادی در کنار خود برای حفظ انگیزه و روحیه نیاز دارید. از خانواده و دوستان خود بخواهید که از تلاش شما برای کاهش وزن حمایت کنند.

شما همچنین ممکن است بخواهید به یک گروه کاهش وزن بپیوندید که در آن می توانید در مورد رژیم خود با افرادی که شرایط مشابه دارند صحبت کنید. یا با کسی صحبت کنید که می دانید با یک روش مناسب کاهش وزن سالم داشته است. تشویق آنها “مسری” است، به نحوی خوب!

 

متوجه شوید که چه چیزی شما را به سمت خوردن می کشاند

در پایه ترین سطح، غذا سوخت بدن است. غذا به شما انرژی لازم برای انجام کارها را می دهد. اما تعداد کمی از مردم فقط به این دلیل غذا می خورند. غذا در هر جمع اجتماعی وجود دارد و چیزی است که اکثر ما بعد از یک روز سخت به آن پناه میبریم.

شما باید بدانید چه چیزی باعث می شود که وقتی گرسنه نیستید غذا بخورید، و برنامه ای برای آن لحظات داشته باشید.

گام اول پیدا کردن آنچه باعث این عمل می شود است. آیا استرس، خشم، اضطراب یا افسردگی در بخش خاصی از زندگی شماست؟ یا غذا پاداش  اصلی است برای زمانی که اتفاق خوبی برای شما رخ می دهد؟

سپس سعی کنید متوجه شوید که این احساسات چه زمانی بروز می کنند و برنامه ای برای انجام دادن کاری به جای خوردن آماده کنید. آیا می توانید پیاده روی کنید؟ به یک دوست پیام بفرستید؟

در نهایت، به خود برای انتخابی متفاوت پاداش دهید. فقط از غذا به عنوان پاداش استفاده نکنید.

 

اینکه چه زمانی و چه چیزی بخورید را مجددا برنامه ریزی کنید

شما مجبور نیستید گیاهخوار شوید، غذای بدون گلوتن بخورید یا هر گروه غذایی خاصی را برای کاهش وزن حذف کنید. در واقع، اگر رژیم شما روشی باشد که بتوانید طولانی مدت با آن زندگی کنید به احتمال بیشتری برای همیشه از شر وزن اضافه خلاص می شوید.

اما کاهش مقدار کالری یا حذف کالری های بی فایده منطقی به نظر می رسد.

محدود کردن شکر اضافه شده. شامل شکر اضافه شده در کوکی ها، کیک ها، نوشیدنی های شیرین و موارد دیگر هستند – و نه، قند طبیعی موجود در میوه ها. غذاهای حاوی شکر اغلب دارای کالری زیاد، اما مواد مغذی کمی هستند. هدف این است که کمتر از ۱۰ درصد کالری روزانه خود را از شکر افزوده کسب کنید.

کربوهیدرات ها را انتخاب کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام کربوهیدرات را مصرف کنید و چقدر. به دنبال کربوهیدرات هایی که شاخص گلیسمی کم دارند باشید (به عنوان مثال، مارچوبه شاخص گلیسمی کمتری نسبت به سیب زمینی دارد) و یا کربوهیدرات کمتری در هر وعده نسبت به دیگران مصرف نمایید. غلات کامل انتخاب بهتری نسبت به محصولات فرآوری شده است، زیرا معمولا در فرآوری مواد مغذی مهم مانند فیبر، آهن و ویتامین B را حذف می کنند. این مواد ممکن است دوباره  به ماده غذایی برگردانده شوند مانند نان “غنی شده”.

پروتئین را شامل شود. اینکار رضایت بخش است و به حفظ عضلات شما کمک خواهد کرد. منابع گیاهی پروتئین مثلا دانه ها، لوبیا و سویا وجود دارند ، و همچنین گوشت های کم چرب، مرغ، ماهی و لبنیات. اکثر افراد پروتئین كافی را دریافت می كنند، اما می توانند از منابع کم چرب تر، پروتئین خود را دریافت نمایند. نیازهای دقیق میزان پروتئین شما وابسته به سن، جنس و میزان فعالیت شماست.

با چربی های خوب دوست شوید. مقادیر کمی از چربی می تواند به شما حس سیری دهد و باعث شود کمتر متوجه شوید که رژیم گرفته اید. بهترین انتخاب ها آنهایی هستند که در ماهی، مغزها و دانه ها، روغن زیتون یا روغن نارگیل موجود هستند. و مخصوصا موادی که دارای چربی های غیر اشباع می باشند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی لاغری کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لاغری+کم کردن وزن+ایمن+زیبایی اندام+زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

آیا می توانم روش های دیگر را همزمان با بلفاروپلاستی پلک بالا انجام دهم؟

بلفاروپلاستی معمولا کمتر از یک ساعت را به مدت زمان انجام روش های دیگر اضافه می کند. بنابراین بلفاروپلاستی معمولا زمان و عوارض جزئی و کمی به روش های دیگر اضافه می نماید. بلفاروپلاستی اغلب همراه با سایر جراحی های صورت مانند لیفت ابرو، لیفت صورت، تزریق چربی، رینوپلاستی، ایمپلنت چانه یا لیپوساکشن گردن انجام می شود.

آیا بلفاروپلاستی پلک بالا خطوط عمیق دو طرف چشم را هم از بین می برد؟

درمان خطوط عمیق در ناحیه پنجه کلاغی با تزریق بوتاکس و فیلر امکان پذیر است و این تزریق ها فقط بصورت سطحی این خطوط را از بین می برند. گاهی اوقات مصرف کرم های مرطوب کننده، رتینوئید و ویتامین C نیز می تواند به فرد کمک کند. لیفت ابرو می تواند افتادگی پلک در اطراف چشم را (در صورت وجود) از بین ببرد. اما نباید از بلفاروپلاستی انتظار داشته باشیم که در این نواحی بهبودی ایجاد نماید.

سوالات متداول درباره بلفاروپلاستی پلک بالا

آیا نتایج بلفاروپلاستی پلک بالا دائمی است؟

پوست یا چربی حذف شده، برای همیشه از بین می رود. اکثر بیماران به جراحی مجدد نیاز پیدا نخواهند کرد. گاهی ممکن است بیماران بعد از ۱۵ تا ۲۰ سال برای ترمیم پلک ها مراجعه نمایند، در این صورت معمولا نیاز به بلفاروپلاستی کامل نیست و ترمیم جزئی کافی است.

اگر از نتیجه ناراضی باشم یا بخواهم تغییرات بیشتری روی پلک بالای من ایجاد شود، آیا انجام بلفاروپلاستی مجدد ایمن است؟

بزرگترین اشتباه حذف بیش از حد پوست پلک است. شما همیشه می توانید پوست بیشتری را حذف کنید، اما زمانی که پوست بیش از حد حذف می شود، مشکلات خشکی چشم و بستن پلک ها ایجاد می شوند. اکثر بیمارانی که بعد از انجام بلفاروپلاستی، درخواست حذف پوست بیشتری از پلک را دارند، در واقع به لیفت ابرو نیاز دارند. این افراد توقعی بیشتر از حد واقعی از بلفاروپلاستی دارند. برخی از افراد ممکن است از پوستی که از نور آفتاب آسیب دیده یا چروک زیادی دارد، ناراضی باشند، اما هیچ نوع جراحی ای کیفیت ذاتی پوست را تغییر نمی دهد. در واقع درخواست جراحی ترمیمی برای بلفاروپلاستی بسیار غیر معمول است.

آیا بعد از بلفاروپلاستی پلک بالا، حالت چهره من متعجب خواهد بود؟

خیر. چهره متعجب نتیجه ای از بالا بردن بیش از حد قسمت میانی ابرو، در روش لیفت ابرو است.

آیا می توانم پس از بلفاروپلاستی پلک بالای خود را به طور کامل ببندم؟

بله، متخصص بلفاروپلاستی اطمینان حاصل خواهد کرد که به اندازه کافی برای بستن پلک ها بصورت عادی، پوست پلک را حفظ نماید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی بلفاروپلاستی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بلفاروپلاستی , پلک چشم , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

اهداف تزریق PRP چیست؟

پزشکان از تزریق PRP برای مواردی از مشکلات استفاده می کنند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از:

ریزش مو: پزشکان PRP را به سر پوست تزریق می کنند تا رشد مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری کنند. طبق تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴، تزریق PRP در درمان آلوپسی آندروژنی موثر است که همچنین به عنوان طاسی الگوی مردانه شناخته می شود.

پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP

جراحات تاندون: تاندون ها بافت های سخت و ضخیمی هستند که عضله را به استخوان وصل می کنند. تاندون ها معمولا پس از آسیب به آرامی بهبود می یابند. پزشکان از تزریق PRP برای درمان مشکلات مزمن تاندون مانند آرنج تنیس بازان، تاندونیت آشیل در مچ پا و تاندونیت کشکک زانو استفاده می کنند.

آسيب های حاد: پزشکان تزريق PRP را برای درمان زخم های ورزشی حاد، از قبيل کشیدگی عضلات همسترينگ يا گرفتگی زانو استفاده کرده اند.

ترمیم پس از جراحی: گاهی اوقات پزشکان از تزریق PRP پس از جراحی برای ترمیم تاندون ها (مانند تاندون چرخنده در شانه) یا رباط های (مانند رباط صلیبی قدامی) پاره شده استفاده می کنند.

استئوآرتریت: پزشکان PRP را به زانوی افراد مبتلا به استئوآرتریت تزریق کرده اند. در سال ۲۰۱۵ تحقیقات نشان دادند که تزریق PRP از تزریق اسید هیالورونیک (درمان سنتی) برای درمان استئوآرتریت موثرتر است. با این حال آزمایش بر روی یک گروه کوچک ۱۶۰ نفره بود، بنابراین آزمایش هایی با اندازه بزرگتر برای تایید این امر ضروری است.

 توجه داشته باشید که هیچ کدام از این موارد به طور قطعی ثابت نشده است.

چگونه برای تزریق PRP آماده شویم؟

به طور کلی چندین مرحله برای آماده سازی جهت تزریق PRP وجود دارد.

هرچند PRP می تواند به روش های مختلف تزریق شود. به عنوان مثال گاهی اوقات یک محلول بی حس کننده موضعی قبل از تزریق PRP به پوست سر شما اعمال می شود. برای این منظور لازم است زودتر از جلسه درمانی در مطب حضور یابید.

در موارد دیگر یک بی حس کننده موضعی با PRP مخلوط می شود تا ناراحتی را کاهش دهد. گاهی اوقات پزشک شما PRP را در طی عمل جراحی تزریق می کند. در این حالت آماده سازی برای تزریق PRP شامل پیگیری توصیه های جراح قبل از جراحی است.

پلاسمای غنی از پلاکت یا PRP

پروسه تزریق PRP

در ادامه هر آنچه در فرآیند تزریق PRP معمولی انتظار می رود، بیان شده است:

متخصص نمونه ای از خون شما را می گیرد. مقدار این نمونه به جایی که PRP تزریق می شود، بستگی دارد. برای مثال مقدار خون گرفته شده برای تزریق به پوست سر در آزمایش های انجام شده تقریبا ۲۰ میلی لیتر بوده است. این میزان کمی بیشتر از یک قاشق چای خوری است.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی PRP کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: پلاسما , غنی از پلاکت , PRP , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

 

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یک روش زیبایی با ریسک بسیار پایین است که برای درمان مشکلات پوست از طریق تولید کلاژن استفاده می شود. همچنین به عنوان “درمان القاء کلاژن” نیز شناخته شده است، این درمان ممکن است به کسانی که به دنبال کاهش ظاهر زخم های آکنه و استرچ مارک ها هستند، کمک کند.

میکرونیدلینگ، به رغم نقش احتمالی کلاژن در رشد مو، برای ریزش مو مؤثر نیست.

 

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

 

اگر در سلامت کامل هستید و نگرانی های پوستی خاصی دارید که به درمان های خانگی یا سایر روش های پوستی مانند لایه برداری جواب نداده است، ممکن است یک کاندیدای مناسب برای استفاده از این روش باشید.

این روش همچنین ممکن است قدم نهایی قبل از انجام جراحی زیبایی برای جوانسازی و دیگر مشکلات پوستی باشد. در مورد میکرونیدلینگ بیشتر بدانید و با متخصص پوست تماس بگیرید تا ببینید که آیا این گزینه برای پوست شما مناسب است یا خیر.

 

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند؟

میگرونیدلینگ با ایجاد تخریب های کوچک در لایه های زایای درم باعث تحریک فیبروبلاست ها (سلولهای تولید کننده کلاژن و الاستین) و افزایش میزان کلاژن پوست می شود.

میکرونیدلینگ با تشویق پوست به تولید کلاژن بیشتر کار می کند. ایده این است که تحریکات ناشی از این روش موجب می شود بخش آسیب دیده پوست ترمیم شده و پوست با ایجاد بافت جدید غنی از کلاژن به این روش پاسخ می دهد.

این بافت پوست جدید، به نوبه خود، حتی یکنواخت تر از پوست سابق است. برای پوست از دست دادن کلاژن با افزایش سن و یا آسیب های پوستی طبیعی است. با تشویق پوست به ایجاد بافت جدید، ممکن است کلاژن بیشتری برای کمک به ایجاد پوستی سفت تر نیز وجود داشته باشد.

 

مناطق هدف برای میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ اغلب روی صورت شما برای درمان موارد زیر استفاده قرار می گیرد:

  • جای جوش
  • لکه های سن (همچنین “لکه خورشید” نامیده می شود)
  • خطوط و چین و چروک
  • منافذ باز
  • انواع دیگر زخم ها
  • کاهش کشش پوست
  • تن پوست ناهمگون

علاوه بر مشکلات پوست صورت، میکرونیدلینگ گاهی اوقات برای درمان استرچ مارک ها در مناطق دیگر بدن نیز استفاده می شود. یک مطالعه نشان داد که میکرونیدلینگ برای درمان استرچ مارک در مناطق ران و منطقه شکمی مؤثر است.

با این روش می توان زخم بر روی قسمت های دیگر بدن نیز درمان کرد. با این حال، میکرونیدلینگ عمدتا در “صورت” استفاده می شود.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی میکرونیدلینگ کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: زیبایی , پوست , میکرونیدلینگ , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

درمان با کرم ضد لک پیگمانورم

همانطور که گفته شد یکی از گزینه های اصلی درمان لک های پوستی کرم های موضعی هستند، یکی از موثرترین کرم ها برای درمان لک کرم پیگمانورم است. با مصرف این کرم خیلی سریع متوجه کم شدن لک های پوستی می شوید، چرا که ترکیب بی نظیر آن مستقیما رنگدانه های پوست را هدف قرار می دهند. در ادامه به بررسی این کرم می پردازیم.

کرم ضدلک پیگمانورم لوئیس ویدمر چیست و برای چه استفاده می شود؟

کرم ضدلک پیگمانورم لوئیس ویدمر (Pigmanorm Cream Widmer) دارویی است که به صورت موضعی بر روی پوست اعمال می شود. این محصول توسط شرکت سوئیسی لوئیس ویدمر تولید شده است. کرم ضد لک پیگمانورم برای هایپرپیگمنتیشن ها (لکه های قهوه ای روی پوست) که به دلیل وجود مقدار بیش از حد ملانین مانند ملاسما (لکه های بارداری و لکه های قهوه ای بعد از التهاب) استفاده می شود. استفاده منظم از کرم ضدلک پیگمانورم می تواند کیفیت کلی پوستتان و به خصوص پیگمنتیشن هایی که باعث نگرانی شما شده اند را بهبود بخشد.

از آنجایی که پیگمانورم ممکن است پوست شما را کمی حساس تر کند، باید در مورد استفاده از داروهای دیگری که حاوی ویتامین A هستند، احتیاط کنید. همچنین استفاده از ضدآفتاب قوی که در مقابل هر دو اشعه UVA و UVB محافظت ایجاد می کند را نباید فراموش کنید.

مصرف موضعی کرم ضدلک پیگمانورم لوئیس ویدمر دفع ملانين از ملانوسيت ها را افزايش می دهد و می تواند باعث کاهش رنگ لکه های پوستی گردد. برخی از متخصصين معتقدند كه اين دارو موجب كاهش توليد ملانين می شود. اين دارو موجب تخريب ملانوسيت ها يا بيرنگ شدن دائمی نمی شود.

 

موارد استفاده:

کرم پیگمانورم برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:

  • لکه های سن
  • آکنه
  • لکه های قهوه ای روشن روی پوست
  • چین و چروک
  • تغییرات رنگ پوست در بارداری
  • واکنش های آلرژیک
  • بیماری های پوستی
  • شرایط هورمونی
  • ترومای پوست
  • لک ناشی از قرص های جلوگیری از بارداری
  • جایگزینی هورمون در دوران یائسگی
  • اختلالات پوستی التهابی
  • راش پوستی خارش دار
  • واکنش های نیش حشرات
  • درد، تورم و التهاب پوست
  • مشکلات ایمنی
  • قسمت های خشک و خشن و برآمدگی های کوچک روی پوست

کرم پیگمانورم همچنین ممکن است برای مقاصدی استفاده شود که در اینجا فهرست نشده باشد.

مواد تشکیل دهنده کرم پیگمانورم:

هیدروکینون، ترتینوئین، هیدروکورتیزون.

اجزای درمانی عبارتند از: هیدروکینون ۵٪، ترتینوئین ۰٫۱گرم، هیدروکورتیزون ۱گرم.

سایر ترکیبات عبارتند از: گیسرول مونوستارات ۴۰-۶۵ ، پارافین ، ماکروگل، ایزوپروپیل میریستات، لاروماکروگل ۴۰۰، اسید اسکوربیک، امولسین ساز ستیل استریل الکل، آلکالنات گلیسرول، سدیم ستیل استریل سولفات، آب خالص.

ماده اصلی تشکیل دهنده ی این کرم یعنی هیدروکینون باعث مهار تشکیل ملانین در پوست شده و خاصیت روشن کنندگی و ضد لک دارد. هیدروکینون با مهار اکسیداسیون آنزیمی تیروزین و تضعیف سایر روندهای متابولیکی ملانوسیت‌ ها باعث مهار تشکیل ملانین و در نتیجه بی رنگ شدن پوست می گردد.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی کرم ضد لک پیگمانورم لوئیس کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: کرم , ضدلک , پیگمانورم , زیبایی , پوست , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

در هفته اول از لنزهای تماسی چشم استفاده نکنید، استفاده از عینک مشکلی ندارد.

مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید، اما از مصرف الکل اجتناب کنید.

غذایی سبک و سالم بخورید که میزان نمک آن کم باشد.

استراحت، استراحت و استراحت بیشتر. استراحت کردن کمک زیادی به شما می کند.

ممکن است چند روز پس از عمل، دچار دوبینی یا تاری دید شوید. در طول این دوره به ویژه در خارج از منزل از عینک آفتابی تیره استفاده کنید.

دوره بهبود بعد از بلفاروپلاستی

چند ماه بعد …

بیماران معمولا حداقل یک یا دو هفته را از کار مرخصی می گیرند. اگر می توانید مدت زمان بیشتری را مرخصی بگیرید، توصیه می شود که از آن استفاده کنید، اما استراحت حداقل دو هفته ای ایده آل است. اینکار به شما فرصت می دهد تا به سرعت به حالت عادی خود بازگردید و از استرس های غیر ضروری اجتناب کنید.

در طول چند هفته اول توصیه می شود که زیاد به صفحه های نمایشگر مثل موبایل هوشمند یا رایانه نگاه نکنید چرا که باعث خشکی چشم شما می شوند.

حداقل ۲ هفته اول از دویدن، رفتن به باشگاه، شنایا ورزش های شدید اجتناب کنید. همچنین از خم شدن یا بلند کردن اجسام خودداری نمایید، هر دوی این حرکات جریان خون چشمان شما را افزایش می دهند. انجام حرکات کششی سبک ممکن است مشکلی نداشته باشد، اما از قرار دادن سر در موقعیتی پایین تر از سطح قلب خوداری کنید.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی بلفاروپلاستی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بلفاروپلاستی , دوره بهبودی , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

آنوبس مد توسط شرکت آرایشی بهداشتی آنوبس توسعه یافته است که بیش از ۳۰ سال در صنعت لوازم آرایشی حرفه ای حضور فعال دارد. تعدادی از محصولات مزوتراپی برای درمانگرانی که خودشان کوکتل مزوتراپی را آماده نمی کنند و نیاز به مواد مزوتراپی استریل دارند تولید شده و ترکیبات این محصولات شامل: عوامل رشد، پپتیدهای زیست-تقلید کننده، کوآنزیم ها، اسید آمینه ها و ویتامین ها می باشد.

 

معرفی مزوتراپی AnubisMed

 

عوامل رشد چه هستند و دلیل اهمیت آنها چیست؟

عوامل رشد شامل پروتئین هایی هستند که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارند و مسئول فعالیت های مختلف سلولی هستند. عوامل رشد به عنوان مولکول های پیام رسان بین سلول ها عمل می کنند و بسیار مهم هستند چرا که مسیر های بیوشیمیایی را که باعث بهبود، ترمیم و بازسازی بافت پوست می شوند، تحریک می کنند. عوامل رشد به طور موثر باعث تشکیل الیاف کلاژن و الاستین برای ساخت ساختار طبیعی و سالم پوست می شوند. باید بخاطر سپرد که رساندن عوامل رشد به پوست تاثیر مثبتی خواهد داشت، زیرا سطح این عوامل با زمان در بدن ما کاهش می یابد و این موضوع به روند پیری کمک می کند.

 

پپتیدهای زیست-تقلید کننده چه هستند و دلیل اهمیت آنها چیست؟

برای درک مزایای پپتیدهای زیست-تقلید کننده مهم است که بدانید پپتید زیست-تقلید کننده چیست. در ابتدا کلمه زیست-تقلید کننده به معنای روشی دست ساخته ی انسان (مصنوعی) است که می تواند یک فرآیند بیوشیمیایی، ماده، دستگاه یا سیستم را که در طبیعت وجود دارد را تقلید کند. پپتیدها حاوی یک زنجیره اسید آمینه هستند. اسیدهای آمینه از موادی ساخته شده اند که عناصر کلیدی آن: کربن، اکسیژن، هیدروژن و نیتروژن است. اسید آمینه ها بلوک های ساختمانی پروتئین را می سازند که عملکرد های مختلفی را انجام می دهند. اسیدهای آمینه برای زندگی سلول واقعا ضروری هستند. پروتئین ها به زنجیرهای پپتیدها متصل می شوند.

بنابراین به سادگی پیتیدهای زیست-تقلید کننده ضروری هستند چرا که عملکرد عوامل رشد در پوست را تقلید می کنند؛ پیتیدها به عنوان پیامرسان عمل کرده و ارتباط اپیدرم با درم را ارتقا می دهند. پیتید زیست-تقلید کننده با افزایش این ارتباط، به جلوگیری از آسیب رسیدن به فیبرهای الاستین و کاهش میزان کلاژن کمک می کند. این پپتیدهای زیست-تقلید کننده تکرار شرایط بیولوژیکی که در پوست جوان و سالم تر یافت می شود را امکان پذیر کرده و در نتیجه موجب نتایج مؤثرتر و کارآمدتر در زمان کوتاه می شود.

 

ASR

ASR یک کوکتل ضد پیری با محتوای بالای اسید هیالورونیک و بیش از ۵۰ عامل فعال برای افزایش تکثیر سلولی و سنتز ECM (ماتریکس خارج سلولی) است. ASR الاستیسیته را بهبود می بخشد، علائم های پیری را اصلاح می کند، و باعث می شود نرمی و انعطاف پذیری پوست افزایش یابد.

مواد تشکیل دهنده:

اسید هیالورونیک، تری پپتید مس-۱، GF sh-Oligopeptide-1 (CG-EGF)، Sh-Oligopeptide-2 (CG-IGF1)، Sh-Polypeptide-1 (CG-bFGF)، Sh-Polypeptide-2 (CG-TRX)، ۱۴ ویتامین، ۲۴ آمینو اسید، ۵ ماده معدنی، ۴ کوآنزیم، ۳ اسیدهای نوکلئیک، گلوتاتیون.

 

ASB

برای بیماران مبتلا به هایپرپیگمنتیشن، لکه های سن یا پوست کدر، ASB یک راه حل موثر است که باعث بهبود، روشن شدن، تنظیم تناژ و افزایش شفافیت پوست می شود. ASB با مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین و جلوگیری از پیگمنتیشن عمل می کند.

 

مواد تشکیل دهنده:

Oligopeptide-34، Sh-Polypeptide-2 (CG-TRX)، ویتامین C، ویتامین B3، آربوتین، عصاره قارچ ماتسوتاکه، شیرین بیان چینی، عصاره ریشه شیرین بیان، مواد معدنی، گلوتاتیون.

 

AHL

AHL محلول ضد ریزش مو است که فولیکول های مو را تغذیه و تحریک می کند. هر عنصر نقش مهمی در بازسازی پوست سر دارد. AHL گردش خون را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث افزایش سطح مواد مغذی ای می شود که فولیکول را تغذیه می کنند و ساقه ی مو را تقویت می کند تا حجم و ضخامت آن افزایش یابد. این کوکتل در کاهش سرعت ریزش مو و جلوگیری از ریزش مو در هنگام تحریک رشد جدید بسیار موثر است. AHL گزینه ی مناسبی برای هر دو بیماران مرد و زن است.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی مزوتراپی آنوبس مد کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مزوتراپی , آنوبس مد , پوست , مو , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر، سریع ترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. طول موج پرتو لیزر استفاده شده، توسط ملانین در پوست و مو قابل جذب است. بنابراین با درجه حرارت بالا به ریشه مو در پوست می رسد و آن را می سوزاند. پس از چند جلسه، کاهش مو و از بین رفتن کامل مو مشاهده خواهد شد.

 

دوره درمان لیزر موهای زائد

دوره درمان لیزر در بین افراد و مناطق مختلف از بدن می تواند متفاوت باشد. به غیر از این موارد، بسیاری از شرایط مانند سن، هورمون ها، ویژگی های ژنتیکی، مصرف برخی داروها، دوره درمان لیزر را تحت تاثیر قرار می دهد. دستگاه های لیزر سرعت رشد فولیکول مو را در طول زمان کاهش می دهند.

میانگین دوره درمان بین ۶ تا ۱۰ جلسه است. پس از اتمام جلسات لیزر، فرد می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

 

لیزر موهای زائد، انواع دستگاه های لیرز مو

 

لیزر موی زائد چگونه انجام می شود؟

قبل از هرچیز، باید کار خود را به یک متخصص با تجربه در یک کلینیک زیبایی معتبر بسپارید. در مرحله اول، قسمتی که لیزر می شود، تمیز می شود. سپس، اگر موهای قسمت مورد نظر بلند باشد، کوتاه می شود و در آخر تمام قسمت های مورد نظر لیزر می شود. مدت زمان هر جلسه با توجه به وسعت قسمت مورد نظر متفاوت است. چند روز پس از لیزر، تعدادی از موها شروع به ریزش می کنند.

 

از لیزر برای کدام قسمت های بدن می توان استفاده کرد و آسیب های لیزر کدام اند؟

از لیزر به جز چشم برای کل صورت، دست ها، زیربغل، پشت، شکم، سینه، پاها، بیکینی و تقریبا برای همه قسمت های بدن می توان استفاده کرد. در مورد خطرات لیزر برای سلامتی بحث های مختلفی وجود دارد. یکی از این بحث ها در مورد استفاده از لیزر در ناحیه تناسلی زنان که آیا باعث ایجاد مشکلاتی در رحم می شود، می باشد، اما هیچ نمونه ای در این مورد ثبت نشده است. گفته می شود که لیزر روی پوست نیز اثر منفی دارد، ولی بیماری که مستقیما تحت انجام لیزر مو، دچار مشکلات پوستی شود، مشاهده نشده است. نکته مهمی که بعد از لیزر باید به آن دقت کرد استفاده از ضد آفتاب با spf 50 و همچنین قرار نگرفتن مستقیم زیر نور آفتاب است.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیزر موی زائد کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: لیزر , موی زائد , دستگاه های لیزر , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

ماندگاری هایفوتراپی

نتایج فردی متفاوت خواهد بود، با این حال این زمان به طور متوسط حداقل ۶ ماه تا دو سال است.

 

چه تعداد جلسه درمانی لازم است؟

تعداد جلسات بستگی به سن و شرایط پوست مشتری دارد. یک جلسه معمولا برای موارد کم تا متوسط کاهش الاستیک پوست کافی است.

 

چه کسی برای هایفوتراپی مناسب است؟

هر فردی که افتادگی پوست دارد و یا به لیفت فکر می کند اما آمادگی جراحی را ندارد، یک کاندیدای خوب برای هایفوتراپی است. با هایفوتراپی همه نوع و تُن پوست را می توان درمان کرد.  برای مطالعه مطلب کامل روی هایفوتراپی کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: هایفوتراپی , مزایا هایفو تراپی , عوارض هایفوتراپی , ماندگاری هایفوتراپی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی روشی برای حذف پوست و اضافه کردن یا حذف چربی از پلک ها است. اصطلاح “لیفت پلک” نامناسب است چرا که پلک ها واقعا در طول عمل جراحی لیفت نمی شوند.

جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا از برش هایی برای برداشتن پوست و چربی استفاده می کند. سپس با بخیه هایی ظریف پوست را به هم نزدیک کرده و چین های روی پلک را شکل می دهد.

جراحی پلک پایین می تواند شامل برش های پوستی مستقیما در زیر خط مژه یا برشی در داخل پلک می باشد. تکنیک برش درونی را ترنسکانجاکتیوال ((transconjunctival می نامند. این تکنیک اجازه می دهد که بتوان بدون نیاز به برش قابل مشاهده به پلک دسترسی داشت و برای بیمارانی که می خواهند چربی پلک حذف یا اضافه شود ایده آل است. این روش می تواند با لایه برداری مجدد لیزری پوست پلک برای کاهش خطوط و چین و چروک ترکیب شود. در ادامه هزینه و طول درمان جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را بررسی نموده و اطلاعاتی در مورد این روش به شما خواهیم داد. برای خواندن ادامه مطلب به سایت زیر مراجعه کنید.

https://www.zibache.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%b7%d9%88%d9%84-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لیلا

بلفاروپلاستی با لیزر

اگر به دنبال عمل جراحی پلک ها یا به اصطلاح بلفاروپلاستی هستید، احتمالا به روش بلفاروپلاستی با لیزر نیز برخورد کرده اید و ممکن است بخواهید راجع به مزایای این روش نسبت به روش سنتی بلفاروپلاستی آشنا شوید، تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در ادامه به مقایسه این دو روش می پردازیم.

از لیزر برای جراحی پلک های بالایی، پلک پایین و کیسه زیر چشم استفاده می کنند. به این معنی که بیماران ممکن است در طی بلفاروپلاستی با لیزر کیسه های زیر چشمانشان را حذف نمایند، پلک بالا را لیفت کنند یا افتادگی پلک ها را از بین ببرند. همه این عوامل سبب می شوند که فرد ظاهری جوانتر به دست آورد. درمان اغلب با اصلاح چشم ها موجب می شود بیماران دیگر خسته و مسن به نظر نرسند.

لیزر مورد استفاده در بلفاروپلاستی همان لیزری نیست که برای اصلاح بافت صورت و لایه برداری استفاده می شود.

ایده ی کلی شیوه انجام جراحی پلک با این دو روش مشابه است، اما لیزر می تواند در طول انجام بلفاروپلاستی خونریزی را به شدت کاهش دهد. برای خواندن ادامه مطلب به سایت زیر مراجعه کنید.

برای مطالعه مطلب کامل روی بلفاروپلاستی با لیزر کلیک کنید 



:: برچسب‌ها: بلفاروپلاستی , بلفاروپلاستی چیست , بلفاروپلاستی با لیزر , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()